neliöt

  • Viestiketjun aloittaja galluppi asumisesta
  • Ensimmäinen viesti
galluppi asumisesta
hei haluaisin tietää miten asutte kaikki yksinhuoltajat:
minkälainen asunto neliöt,minkä ikäinen asunto, onko rivi-omakoti-vai kerrostalo sekä montako huonetta. Ja myös minkä ikäisiä lapsenne ovat.
Itse etsin asuntoa ja tuntuu nuo uudemmat asunnot olevan aika tumppuja nyt muutamaa katellu ja itkuksi kaiken asioero hässäkän kanssa tässä kyllä elämä menee. Asunto pitäs löytyä mahdollisimman pian että ääsis lasten kanssa oman uuden elämän alkuun.
Kiitos kaikille jotka viitsitte vastata ja hyvää kesän odottelua
 
Tällähetkellä 77 neliötä, 3h+k, vuokralla ja kerrostalo. Asunto peruskorjattu et ihan siisti, mutta kerrostaloasuminen ei ole minua varten. Koska hoitovapaalla olen ei omankaan hankkiminen oikeen ole mahdollista. Mutta koti tämä on kumminin minulle ja kahdelle lapselleni.
 
Tuleva yh
Nyt asutaan vielä miehen kanssa vuokralla, mutta muutan viimeistään syksyllä omaan vuokra-asuntoon lapsen kanssa.Ero on siis tulossa... :'( Aloitan kuitenkin pian eron jälkeen rakennuttamaan taloa minulle ja lapselle.Taloon tulee noin 120 neliötä.
 
kop
Vuokralla kerrostalossa 3h+k 73,5 neliötä ja mun lisäksi asuu kaks lastani 6-v. ja 4-v.(pian 5-v.).Tää talo rakennettu 1974 en tiedä onks tähän mitään korjauksia tehty kun alle vuoden tässä vasta asuttu.
 
Yodottaja66x
80 neliötä luhtitalon alakerrassa, omalla pihalla , omistusasunnossa, tosin osin pankin , tietty ;)

Minä ja tuleva vatsassamajailija Auroora RV 21,
alusta asti kaksin ;)
 
Odotan esikoistani yksin. Asun omassa 38 neliön rivariyksiössä + 10 neliön parvi (=makuuhuone). Alhaalla siis olohuone, keittiö, eteinen, vaatehuone, kylppäri ja sauna. 1982 rakennettu. Isompaan ei ole varaa ja tästäkin on iso osa vielä velkaa pankille. Noin 6-7 vuoden päästä ajattelin katsella isompaa.

T: Sopu sijaa antaa
 
Meillä 77,5m2 rivarikolmio, 8m2:n pihalla. Vuokralla ollaan, ei varaa eikä järkeä hankkia omaa tällä hetkellä.Kolmisin jäätiin tähän poikieni kanssa kun erottiin. Asuttiin siis tässä ennen perheenä.
 
mama0706
Meillä vuokrakaksio 47,5m2. Alusta asti kaksin olemme olleet. Olen miettinyt suurempaa, mutta koska opiskelen vielä, niin varmaan pari kolme vuotta täytynee mahtua. Ai niin, ja tyttö 10kk.
 
Yh auroora86
Juuri oman ostin ja isä remontoi tän. 58 neliön kaksio. 1986 rakennettu tämä. iso kiva takaterassi, sauna ja iso kyläppäri. Kaikki palvelut kävely etäisyydellä.

Mamma ja auroora-petteri rv32
 
Tällä hetkellä 62neliön kaksio, ollaan muuttamassa kesä-hienäkuun vaihteessa 76,5 neliön 3h+k vuokra-asuntoon. Kerrostalo ja 1992 rakennettu.
Meitä siis tällä hetkellä minä ja poika 2v. toinen lapsi tulossa, laskettua aika lokakuussa =)
 
vuokralla 60 neliön kaksiossa kerrostalossa, vanha mut peruskorjattu 1995. Elellään kahden 2-vuotiaan poikani kanssa. Tämä asunto on entiseen 40 neliöön verrattuna luksusta. Uskoisin että olemme tässä useamman vuoden. Mä luultavasti muutan tulevaisuudessa olkkarin nurkkaan :)
 
Asumisoikeusasunnossa asustellaan... 4h ja keittiö ja sauna ja parveke 96,5m2.Jäin tähän lasten kanssa ja mies muutti pois.8-ja 6-vuotias yhteisessä huoneessa,4-vuotias omassa huoneessa ja miulla ja 1-vuotiaalla yhteinen huone.Aika näyttää kun nuorin kasvaa,meneekö edellisen seuraks ja lastenhuoneet ois sitte kaks ja kaks.

Tässä on hyvä olla,vuokra halvempi kuin muualla.Omaa en vois ees harkita,kun nytkin asumistuki kattaa melkein koko vuokran.Sitte jos exä haluis tästä rahansa pois,ois tilanne kurja,kun joutisin ottamaan puolikkaan asumisoikeusmaksusta velkaa,niin ei varmaan rahat riittäis.Mutta näin on tällä hetkellä,että lasten parhaaks ollaan tässä ja exän osuus on tässä kiinni.Siisti tää on,ku -99 rakennettu,oon tapetoinu ja parvekelasitkii on,rauhallinen talo ku mikä.
 
Meillä on omakotitalo maalla.Valmistunu 11/2005.181 neliöö tässä on autotallin kanssa joka on n.50 neliöonen.
HUoneita meillä on 4 makuuhuonetta ja olohuone, keittttiö, sauna ja khh ja erillinen WC.
Lapset on 7v ja 11v ja koira 4v+minä.
Lähin naapuri on 300m päässä,Bussipysäkki n.1km päässä (bussi kulkee muutaman kerran päivässä) ja lähimpään kauppaan on n.12km.Muut palvelut n.20km päässä.
 

Yhteistyössä