Nela Utkina on löydetty kuolleena

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Käytä nyt järkeä. Ihan selvähän, että hän itsensä tappoi. Miksi muuten valehtelisi olevansa päänsäryssä ja siitä menevän, jonnekkin piiloon metikköön kaikilta.
Jaa, eli kukaan muukaan ei varmaan koskaan valehtele päänsärystä, ellei ole aikomuksena tehdä itsemurhaa? Voi elämä mikä idiootti olet. Et edes tiedä onko hän valehdellut päänsärystä vai ei. Etkä koskaan saakaan tietää.

Palstamammoille soisi tosiaan hieman älyä asioiden päättelyyn. Mikäli ihminen ostaa pyykkinarua, pyykkipoikia ja anorektikkona (ja himourheilijana) muutaman croisantin ja katoaa metsään, ei lopputulos voi olla muutta kuin itsari hirttäytymällä.

"Kadonneen etsintä FB status

"Voisin miehekkäästi todeta operaation päättyneen odotettuun lopputulokseen.

Ruumis on pussissa, median saaneen haluamansa hirttopuuta myöden ja elämän jatkuvan. Ei - ei, jos nojaat puuhun johon nuori monelle rakas ja tärkeä ihminen on sielunsa synkkyydesssään päättänyt päivänsä, et ole ihminen jos et pysähdy ja vajoa mittaasi syvemmälle peruskallioon. Vaikka puolikkaita ruumita olen maailmalla työskennellessäni nähnyt, en silti ole immuuni sille kärsimykselle mitä tälläinen tragedia omaisilleen aiheuttaa. Sille empatian kokemiselle ei pitäisi olla immuuni yhdenkään ihmisen tässä sairaassa rahan ahneessa maailmassa. Olen helvetin kyllästynyt ihmisiin, jotka kääntävät katseensa toisten kärsimykselle. Olen todistanut kuinka onnettomuudessa uhrien auttamisen sijaan jokainen tienkulkija ohjaa ruosteisen kotteronsa uhrien ohitse moottoritiellä, vain ehtiäkseen elämään tuottoissaa elämäänsä. Puolisoni on palkkaan katsomatta valinnut hoitaa sairaita ja elvyttää lapsia kuin aikuisia siellä minne sinutkin todennäköisesti vielä viedään. Meilahden koruttomalla pöydällä lääkärin käskiessä lopettaa elvytyksen omaisten huoritellessa "miehensä tappanutta hoitajaa" rakkaani tulee vuoronsa jälkeen kyynelehtien kotiin ja olen hänestä helvetin paljon ylpeämpi, kuin olisin yhdestäkään toimitusjohtajan aparaatista, joka kertoisi riistäneensä taas suuren summan rahaa heikkolahjaisilta ennen työpäivänsä päättämistä.

Jumala Suomea ja Sauli Niinistöä siunatkoon sairaassa tilanteessamme. Muistakaa tahoillanne erityisesti Nelan omaisia, sillä olen nähnyt vierestä myös omaisen epätoivoisen ratkaisun vastaavassa tilanteessa."

Jarkko Hyöppönen"

Poliisi ei tällä hetkellä luultavasti tiedä kuolinsyytä. Ruumis on lahonnut metsässä 2 kk, eläimet tuhonneet jne... siitä ei välttämättä ulospäin nopeasti todeta muuta kuin että ihminen on ollut. Patologi sitten ehkä osaa kertoa enemmän...

Palstamammoille soisi tosiaan hieman älyä asioiden päättelyyn. Mikäli ihminen ostaa pyykkinarua, pyykkipoikia ja anorektikkona (ja himourheilijana) muutaman croisantin ja katoaa metsään, ei lopputulos voi olla muutta kuin itsari hirttäytymällä.

Ruumis on pussissa, median saaneen haluamansa hirttopuuta myöden ja elämän jatkuvan. Ei - ei, jos nojaat puuhun johon nuori monelle rakas ja tärkeä ihminen on sielunsa synkkyydesssään päättänyt päivänsä, et ole ihminen jos et pysähdy ja vajoa mittaasi syvemmälle peruskallioon. Vaikka puolikkaita ruumita olen maailmalla työskennellessäni nähnyt, en silti ole immuuni sille kärsimykselle mitä tälläinen tragedia omaisilleen aiheuttaa. Sille empatian kokemiselle ei pitäisi olla immuuni yhdenkään ihmisen tässä sairaassa rahan ahneessa maailmassa. Olen helvetin kyllästynyt ihmisiin, jotka kääntävät katseensa toisten kärsimykselle. Olen todistanut kuinka onnettomuudessa uhrien auttamisen sijaan jokainen tienkulkija ohjaa ruosteisen kotteronsa uhrien ohitse moottoritiellä, vain ehtiäkseen elämään tuottoissaa elämäänsä. Puolisoni on palkkaan katsomatta valinnut hoitaa sairaita ja elvyttää lapsia kuin aikuisia siellä minne sinutkin todennäköisesti vielä viedään. Meilahden koruttomalla pöydällä lääkärin käskiessä lopettaa elvytyksen omaisten huoritellessa "miehensä tappanutta hoitajaa" rakkaani tulee vuoronsa jälkeen kyynelehtien kotiin ja olen hänestä helvetin paljon ylpeämpi, kuin olisin yhdestäkään toimitusjohtajan aparaatista, joka kertoisi riistäneensä taas suuren summan rahaa heikkolahjaisilta ennen työpäivänsä päättämistä.

Jumala Suomea ja Sauli Niinistöä siunatkoon sairaassa tilanteessamme. Muistakaa tahoillanne erityisesti Nelan omaisia, sillä olen nähnyt vierestä myös omaisen epätoivoisen ratkaisun vastaavassa tilanteessa."

Jarkko Hyöppönen"
Minusta tuo tekstipätkä oli aika sairas ja kirjoitettu todella narsistisella tavalla. Eihän meistä kukaan tarvitse toimitusjohtajia tai ketään muuta kuin näitä ihmeellisiä pelastavia sankareita. Oikeasti aika lapsellinen kirjoitus, tajuamme kyllä suuret urotekosi ilman muiden alentamistakin, nyt meni vaan niin yli, että kunnioitus laski aika lailla entisestä.

Kadonneen etsintä -ryhmä tuntuu olevan vain tämän itseään muiden yläpuolella pitävän kehuryhmä. Etsinnöissä oli mukana jos mistäkin ammattikunnasta porukkaa, enkä nyt ymmärrä miksi joku hoitaja olisi yhtään sen parempi ihminen ja etsijä kuin kukaan muukaan. Aivan kuin meitä kaikkia ei tarvittaisi, itsekehuherra kokee olevansa kaiken yläpuolella ja mässäilee jonkun kuolemalla saadakseen kehuja vaimolleen ja itselleen. Siellä oli SATOJA etsijöitä, kaikkiko olivat pienipalkkaisia ja huoriteltuja marttyyri-hoitsuja?

Oikeasti aika omahyväistä Jarkko H. Sinuna arvostaisin muitakin ihmisiä vähän enemmän. Siellä metikössä rämpi minunkin toimarisetäni, joka on tehnyt valtavasti hyväntekeväisyyttä ja erilaista vapaaehtoistoimintaa koko elämänsä. Häntä päin sinä syljet? Häpeäisit.

Minusta tuo tekstipätkä oli aika sairas ja kirjoitettu todella narsistisella tavalla. Eihän meistä kukaan tarvitse toimitusjohtajia tai ketään muuta kuin näitä ihmeellisiä pelastavia sankareita. Oikeasti aika lapsellinen kirjoitus, tajuamme kyllä suuret urotekosi ilman muiden alentamistakin, nyt meni vaan niin yli, että kunnioitus laski aika lailla entisestä.
Jaa, minusta hyvä kirjoitus. Hieman kärkevä ehkä, mutta kuvaa kyllä aika lailla nykymaailman tilaa.

Minustakin ihan kamala teksti. Ja vaikka hän on etsinnöissä ollut (johtanut niitä, niinkö se oli?), ei ole minusta aika ja paikka sille, että hän korostaa jotenkin itseään. Antaisi vain läheisten olla, ne surunvalittelut olivat ihan riittävät.

Iltalehden sivuilla on jo kuva Nelan löytöpaikasta. Tuollainen kallion jyrkänne, jossa kasvaa puu.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015110420612593_uu.shtml

nelaloytyij1JI041115_503_uu.jpg

Sehän on tuo Jarkko Hyöppönen itse joku myyntipäällikkö, ja vielä kiinteistövälitysalalla (samaa kastia automyyjien kanssa, tietäjät tietää ;), että ei siinä kai ole paljoa sanomista toimitusjohtajista.

Ei sillä että itsekään toimitusjohtajia puolustelisin.

Jarkko Hyöppönen"
Oon vissiin missannu jotain. Missä nämä on sanottu?

Ja ei voi muuta sanoa kuin hyi saatana mikä kirjoitus Jarkko Hyppöseltä. Kertakaikkisen kuvottavaa kirjoittaa mitään tuollaista.

Oon vissiin missannu jotain. Missä nämä on sanottu?

Ja ei voi muuta sanoa kuin hyi saatana mikä kirjoitus Jarkko Hyppöseltä. Kertakaikkisen kuvottavaa kirjoittaa mitään tuollaista.

Jos olisit seurannut tapausta, tietäisit.
Nämä on puitu monella keskustelupalstalla.
Oli siis käynyt ostamassa 3 viineriä ennen kuolemaansa ja lisäksi mukana oli ainakin pyykkinarua ja pyykipoikia.

Täytyy taas jokasen ihmisen kuolemasta alkaa haukkuun toisii ja toisten mielipiteitä. Niin tyhmiä juttuja on ettei uskois aikusiks. Jos oot erimieltä toisen kanssa niin voit pitää ne ajatukset ihan OMAN pään sisällä. Vähän järkee päähän, onks niin vaikeeta puhuu fiksusti?

Lämmin osanotto Nelan omaisille, kuolema on tietenkin aina surullista, mutta parempi olla tieto kuolemasta kuin elää epävarmuudessa.

Minustakin ihan kamala teksti. Ja vaikka hän on etsinnöissä ollut (johtanut niitä, niinkö se oli?), ei ole minusta aika ja paikka sille, että hän korostaa jotenkin itseään. Antaisi vain läheisten olla, ne surunvalittelut olivat ihan riittävät.
Minusta taas ihan helvetin hyvää tekstiä. Täällä kaiken maailman omahyväiset paskiaiset vittuilee, kun joku tosisaan yrittää auttaa. No, kiittämättömyys ja halveksunta on maailman palkka.

Siis hyvää tekstiä mistä? Selittäkää mitä vikaa on jossain toimareissa? vai luuleeko joku että toimarit ovat kaikki isojen firmojen ja jokainen myös kunnon riistäjäpsykopaatti? Hoitajat sitten pyhimyksiä, marttyyreita ja niin edelleen. Kyllä ihmiset sitten ovat naurettavia. Pitääkö tästäkin surullisesta aiheesta tehdä joku omahyväinen mässäily? Oikeasti hävetkää, te juuri kuvastatte sitä itsekästä narsistinykyihmistä. Piste

Minustakin oli vähän omituinen teksti, pitikö siihen oikeasti vetää mukaan politiikka, oikeistoviha, toimitusjohtajat ja toki itsensä ja vaimonsa korostelu pyhimyksinä? Eikö surunvalittelut riitä? Pitää vetää rahakin mukaan tällaiseen asiaan? Ihan kaikista tuloluokista ja ammattikunnista siellä etsijöitäkin riitti, ovatko jotkut vähemmän tärkeitä kuin tämä itseään korosteleva ihminen? Tiedän montakin etsijää sieltä ja aika kirjava joukko oli. Minä loukkaantumisiin tuollaisesta kirjoituksesta jos kyseessä olisi omaiseni ja toivottavasti joki poistaisi tuon, jos itse olisin kuollut...

Sehän on tuo Jarkko Hyöppönen itse joku myyntipäällikkö, ja vielä kiinteistövälitysalalla (samaa kastia automyyjien kanssa, tietäjät tietää ;), että ei siinä kai ole paljoa sanomista toimitusjohtajista.

Ei sillä että itsekään toimitusjohtajia puolustelisin.
noin 90% suomen toimareista on pienten yritysten pienipalkkaisia karusti verotettuja sinnittelijöitä, että miten sitten ottaa tämänkin halveksumisen. Ehkä se on sitte rahanahnetta jos haluaa edes leivän pöytään ja unelmoi jos saisi enemmänkin omilla ponnisteluillaan. Voisihan ne hoitajasankarit jättää palkkansa nostamatta jos kerran sydämen asialla ovat niin sankarillisesti. Olen niin kyllästynyt omahyväisiin nykyihmisiin jotka erottelevat meitä eriarvoisiksi kuten tuo mies tekee. Olen ollut hoitajana vuosia ja tällä alalla niitä wannabe-sankareita kyllä löytyy. Aivan kuin mekin emme tulisibtyövuoroon myös palkan takia. Aivan kuin suuripalkkaisten eivät auttaisi etsinnöissä ja aivan kuin tässä olisi joku parempi ihminen. Luojan kiitos maastamme löytyy toimareista ja kaikenkarvaista ammattiryhmää, olemme tärkeitä eri osa alueilla.

Haastattelussa sanotaan:seisomme sen männyn juurella JOSTA nela löydettiin... Tuskin sitä karhukaan on sinne raijannut. Paha on ulkopuolisena mennä sanomaan miksi nuori, vasta naimisiin mennyt nainen päätyy hirttämään itsensä pyykkinarulla syrjäiseen paikkaan. Kamala juttu kaikin puolin ja omaisille varmasti aivan hirveä tilanne.

Mistä päättelet, että tappoi itsensä? Voihan se olla onnettumuus (putoaminen tms.) tai sairaskohtaus. Ei kai niistäkään mitenkään uutisoida.

Ilmeisesti pudonut tai kompastunut ja loukanut itsensä todella pahasti ties kuinka kauan joutunut kitumaan ennekuin menehtyi ja puhelin pudonut jonnekin kun on kaatunut tai tipahtanut rotkosta alas..tämä todennäköisin syy,, vahinko..

Ilmeisesti pudonut tai kompastunut ja loukanut itsensä todella pahasti ties kuinka kauan joutunut kitumaan ennekuin menehtyi ja puhelin pudonut jonnekin kun on kaatunut tai tipahtanut rotkosta alas..tämä todennäköisin syy,, vahinko..

Siinähän oli talo melkein vieressä että jos siellä päiväkausia kitunut tms loukkaantuneena niin kuinka suuri todennäiköisyys on ettei avunhuutoja olisi kuultu..

Jos on tehnyt itsemurhan niin luultavasti etsunyt paikan josta luullut tulevansa löydetyksi pian, siis sitä asutusta tarkoitan..

Täysin selvä itsari. Case closed.

Hyppösen viesti on erittäin selkeä, jos heittää ne vihreät "maailma on ihana, maailmassa ei ole kuolemaa, maailmassa syödään vain porkkanaa"-lasit pois silmiltä: Hyppönen on totaalisen väsynyt etsinnän jälkeen, harmittaa kun ihmiset eivät kunnioita sairaanhoitajia (tai edes lääkäreitä) ja häntä ottaa päähän toisten kylmyys (mikä tälläkin palstalla tulee ilmi).

Oikeassa hän on myös siinä, että toimitusjohtajan bonukset kasvaa sitä enemmän, mitä enemmän hän repii ihmisistä tehoja irti. Ehkäpä tässäkin tapauksessa päätös tappaa itsensä lähti siitä, että ihminen oli ajettu loppuun.

Täysin selvä itsari. Case closed.

Hyppösen viesti on erittäin selkeä, jos heittää ne vihreät "maailma on ihana, maailmassa ei ole kuolemaa, maailmassa syödään vain porkkanaa"-lasit pois silmiltä: Hyppönen on totaalisen väsynyt etsinnän jälkeen, harmittaa kun ihmiset eivät kunnioita sairaanhoitajia (tai edes lääkäreitä) ja häntä ottaa päähän toisten kylmyys (mikä tälläkin palstalla tulee ilmi).

Oikeassa hän on myös siinä, että toimitusjohtajan bonukset kasvaa sitä enemmän, mitä enemmän hän repii ihmisistä tehoja irti. Ehkäpä tässäkin tapauksessa päätös tappaa itsensä lähti siitä, että ihminen oli ajettu loppuun.
En ole kuullut minkään ammatin vänkyvän nii paljon arvostusta luin hoitajat ja lisäksi en tiedä mitään muuta jota ei arvostettaisi yhtä paljon. Millon se ylistys siis riittää? Toimarit tekevät työtä siinä missä hoitsutkin. Kyllähän sinne hoitsuihinkin tappajia mahtuu. Aletaan saman tien puhumaan halveksivan sävyyn hoitajista kun ovat tappajia? Kenen. Minusta kylmää oli tuo teksti, vetää nyt joku rahavinkuna mukaan toisen tuskaan ja oman vaimon hoitajuus?! Oikeasti kuinka ällöttävää ja nimenomaan sitä ahneutta mitä itse huutelee. Itse en koe olevani kaiken yläpuolella vaikka hoitaja olenkin. Tai että pitäisi arvostaa kaikkien muiden ylitse ja tallata muut jalkojensa juureen.

En ole kuullut minkään ammatin vänkyvän nii paljon arvostusta luin hoitajat ja lisäksi en tiedä mitään muuta jota ei arvostettaisi yhtä paljon. Millon se ylistys siis riittää? Toimarit tekevät työtä siinä missä hoitsutkin. Kyllähän sinne hoitsuihinkin tappajia mahtuu. Aletaan saman tien puhumaan halveksivan sävyyn hoitajista kun ovat tappajia? Kenen. Minusta kylmää oli tuo teksti, vetää nyt joku rahavinkuna mukaan toisen tuskaan ja oman vaimon hoitajuus?! Oikeasti kuinka ällöttävää ja nimenomaan sitä ahneutta mitä itse huutelee. Itse en koe olevani kaiken yläpuolella vaikka hoitaja olenkin. Tai että pitäisi arvostaa kaikkien muiden ylitse ja tallata muut jalkojensa juureen.

Ehkä se pointti on siinä, että jotta toimarille saa bonarit, pitää polttaa alaiset loppuun? Sama pätee sh-puolellakin. Toimarit tekevät itsekin helvetisti töitä, mutta heillä palkkio on ihan eri luokkaa.

Yhteistyössä