Palstamammoille soisi tosiaan hieman älyä asioiden päättelyyn. Mikäli ihminen ostaa pyykkinarua, pyykkipoikia ja anorektikkona (ja himourheilijana) muutaman croisantin ja katoaa metsään, ei lopputulos voi olla muutta kuin itsari hirttäytymällä.
"Kadonneen etsintä FB status
"Voisin miehekkäästi todeta operaation päättyneen odotettuun lopputulokseen.
Ruumis on pussissa, median saaneen haluamansa hirttopuuta myöden ja elämän jatkuvan. Ei - ei, jos nojaat puuhun johon nuori monelle rakas ja tärkeä ihminen on sielunsa synkkyydesssään päättänyt päivänsä, et ole ihminen jos et pysähdy ja vajoa mittaasi syvemmälle peruskallioon. Vaikka puolikkaita ruumita olen maailmalla työskennellessäni nähnyt, en silti ole immuuni sille kärsimykselle mitä tälläinen tragedia omaisilleen aiheuttaa. Sille empatian kokemiselle ei pitäisi olla immuuni yhdenkään ihmisen tässä sairaassa rahan ahneessa maailmassa. Olen helvetin kyllästynyt ihmisiin, jotka kääntävät katseensa toisten kärsimykselle. Olen todistanut kuinka onnettomuudessa uhrien auttamisen sijaan jokainen tienkulkija ohjaa ruosteisen kotteronsa uhrien ohitse moottoritiellä, vain ehtiäkseen elämään tuottoissaa elämäänsä. Puolisoni on palkkaan katsomatta valinnut hoitaa sairaita ja elvyttää lapsia kuin aikuisia siellä minne sinutkin todennäköisesti vielä viedään. Meilahden koruttomalla pöydällä lääkärin käskiessä lopettaa elvytyksen omaisten huoritellessa "miehensä tappanutta hoitajaa" rakkaani tulee vuoronsa jälkeen kyynelehtien kotiin ja olen hänestä helvetin paljon ylpeämpi, kuin olisin yhdestäkään toimitusjohtajan aparaatista, joka kertoisi riistäneensä taas suuren summan rahaa heikkolahjaisilta ennen työpäivänsä päättämistä.
Jumala Suomea ja Sauli Niinistöä siunatkoon sairaassa tilanteessamme. Muistakaa tahoillanne erityisesti Nelan omaisia, sillä olen nähnyt vierestä myös omaisen epätoivoisen ratkaisun vastaavassa tilanteessa."
Jarkko Hyöppönen"