L
Leena
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja aik.mies:[viesti moderoitu]
Mode! Ei tuossa mitään pahaa ollut...ei sitten mitään...suotta poistit!!!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja aik.mies:[viesti moderoitu]
Alkuperäinen kirjoittaja Leena:Alkuperäinen kirjoittaja annukka ex-neitsyt:Naurettavaa hommaa, että naiset puhuu neitsyydestään aivan kuin jostain maailman suurimmasta ihmeestä. Jokainen on syntyessään neitsyt. Jokainen mies joka on ensimmäistä kertaa nainut, hekin ovat olleet neitsyitä. Kuinka moni 21-vuotias mies kirjoittaa täällä ja kyselee, että kerronko neitsyydestäni vai annanko naisen huomata sen. Ei neitsyys ole mikään ihme juttu. Jokainen joka on eka kerran nainut, on menettänyt samalla neitsyytensä. Onko tosiaan niin, että kun mies vie joltain naiselta neitysyyden, niin se on kuin voittais lotossa. Yhtä harvinaista ja ihmeellistä. Kuitenkin JOKAINEN ON OLLUT JOSKUS NEITSYT, ei siinä ole mitään erikoista.
Oliko oman neitsyytesi menettäminen jotenkin vaikea tai jäikö siitä huono muisto? Kun tunnut ottavan tämän asian niin vakavana, suorastaan vihaisena.
Kyllä se minusta on kaunis asia ja ainutlaatuinen...ikimuistoinen se hetki kun menettää sen neitsyytensä.Sen muistaa läpi elämänsä, halusi tai ei ja tietenkin siitä haluaa mieluummin sen kauniin muiston mieleensä.
Miehet ovat tässä asiassa varmaan erilaisia kuin me naiset.Eivät he halua siitä keskustella eivätkä kysellä miltä se tuntui.
Tuolla suomi 24 keskustelupalsoilla esim. Miehet kyllä tuntuvat kerskuvan silläkin että kuinka monta neitsyttä ovat korkanneet.Ei monikaan nainen metsästä mies neitsyitä, mutta luulen että jos sellainen harvinaisuus jonkun kohdalle osuu, tuskin sille nauretaan.
Ja kyllä minä olen lukenut näiltäkin sivuilta kun miehet kyselevät nevoa kokemattomuuteensa.Tuollakin parisuhdepuolella on ketju kokemattomista kolmikymppisistä.että sillälailla. =)
Ja onhan se miehelle jonkilainen meriitti jos se on naiselle ensimmäinen...varmaan ovat mielissään.Uskon että se on sekä miehelle että naisellekkin se neitsyyden menetys aivan takuulla jotain erikoista. =)
Alkuperäinen kirjoittaja annukka ex-neitsyt:Kuinka moni 21-vuotias mies kirjoittaa täällä ja kyselee, että kerronko neitsyydestäni vai annanko naisen huomata sen. Ei neitsyys ole mikään ihme juttu.
Alkuperäinen kirjoittaja eri asia miehelle ja naiselle:Alkuperäinen kirjoittaja annukka ex-neitsyt:Kuinka moni 21-vuotias mies kirjoittaa täällä ja kyselee, että kerronko neitsyydestäni vai annanko naisen huomata sen. Ei neitsyys ole mikään ihme juttu.
Neitsyyden menettäminen on kuitenkin aika eri asia miehelle ja naiselle. Minä ainakin olin todella tiukka, ensimmäinen kerta sattui vaikka olin onneksi miehen kanssa joka oli todella hellä ja varovainen. Silti minun kohdallani sattui todella paljon ja vertakin tuli ihan tarpeeksi. Siksi minusta on tärkeää että mies tietää naisen olevan neitsyt ja osaa olla varovainen.
Alkuperäinen kirjoittaja Leena:Ja intän vain edelleen, että se on jokaisen kohdalla erikoista ja ainutlaatuista se neitsyyden menettäminen! Olipa kyseessä mies tai nainen!!! Naisille se vain on vielä sitten erilaisempaa...mukana ovat mm kivut.
Enkä usko, että kukaan sen takia kirjoittelee tännekkään, että se neitsyys olisi harvinaista...ainutkertaista se paremminkin on.
Sanot että oma eka kertasi on hyvä ja siitä jäi hyvät muistot...no eikö se sinusta ollut silloin ollut mitenkään ihmeellistä? Etkö olisi halunnut kertoa siitä kenellekkään???
No, ollemmehan me kaikki erilaisia...suotakoon meille se ilo jotka haluamme siitä keskustella ja jutella...kertoa.Laita sinä simmut sitten kiinni ja ohita kyseinen ketju!
Alkuperäinen kirjoittaja Leena:Voi pyhä yksinkertaisuus!!! Kuka se alkoi kritisoimaan ensin ja ketä!!! Kyllähän se olet sinä siellä joka rustaat noita kometoja ja kieltoja, ei saisi puhua neitsyydestä ja sen menettämisestä.
Alan olla aina vain enemmän sitä mieltä ettei se omalla kohdallasi ollutkaan noin ruusuista se neityyden menettäminen. Taisi olla kännipano vain peräti raiskaus! Sillä ei ainakaan minun kohdalleni ole vielä sellaista ihmistä sattunut joka noin vihaiseksi menisi asiasta puhuttaessa!
Älä lue juttuja jotka noin pahasti menee sun pipoosi tai sen ohi! Koetahan relata hieman!!! =)
Alkuperäinen kirjoittaja Leena:=) Elämä on ihanaa...kun sen oikein oivaltaa... =)
Alkuperäinen kirjoittaja Leena:Mikä jottei...sinulla on niin hieno nikkikin "vitun urpo" että olen monesti sen nähdessäni tullut niin hyvälle tuulelle että. =)
Alkuperäinen kirjoittaja Leena:Vai pienipilinen olet...kuulutko samaan kokoluokkaan kuin Rekku ja 10cent?
Minulla ei niistä olekkaan omakohtaista kokemusta, mutta eiköpähän tuo onnistune siinä kuin normikokoisellakin?Niistä pitkistä pinnoista en kyllä tiedä...=)
Alkuperäinen kirjoittaja Neitsyys mihin hintaan hyvänsä:Italiassa ,varsinkin maan eteläisissä osissa, on neitsyys ollut niin tärkeää, että se on yritetty säilyttää hintaan mihin hyvänsä. Siksi on käytetty sitä toista reikää, sillä seurauksella, että peräsuoli on niin löystynyt, että kakat karkailee. Tämä on yleisesti tunnettu "salaisuus" lääkäreiden keskuudessa. Katolisissa maissa kaksinasimoraali on niin yleistä, ettei nähdä mitään konfliktia siinä, että voidaan olla "neitsyitä" vaikka peräreikä on niin käytetty, ettei kakat pysy sisällä. Pääasia, että on immenkalvo jäljellä.
Alkuperäinen kirjoittaja Vitun Urpo:Alkuperäinen kirjoittaja Leena:Vai pienipilinen olet...kuulutko samaan kokoluokkaan kuin Rekku ja 10cent?
Minulla ei niistä olekkaan omakohtaista kokemusta, mutta eiköpähän tuo onnistune siinä kuin normikokoisellakin?Niistä pitkistä pinnoista en kyllä tiedä...=)
No en mä tiedä minkäkokoinen se on kun en oo ikinä nähnyt... Pissakin tulee jostain onkalosta/ läskien välistä... ja siksi oon luulutkin että oon tyttö ja varsinkin kun tissitkin löytyy, mutta kait minun on uskottava että oon mies kun naama ja paperit on niin miehiset..
Alkuperäinen kirjoittaja Leena:Alkuperäinen kirjoittaja Vitun Urpo:Alkuperäinen kirjoittaja Leena:Vai pienipilinen olet...kuulutko samaan kokoluokkaan kuin Rekku ja 10cent?
No en mä tiedä minkäkokoinen se on kun en oo ikinä nähnyt... Pissakin tulee jostain onkalosta/ läskien välistä... ja siksi oon luulutkin että oon tyttö ja varsinkin kun tissitkin löytyy, mutta kait minun on uskottava että oon mies kun naama ja paperit on niin miehiset..
heh heh hee...aivan tajutonta....Siis puhutko nyt aivan totta?Vai viilaatko minua linssiin ja lujaa...et muka ole sitä ikinä nähnyt ja pissa tulee onkalosta...Voi voi...noinkohan se nyt kävi...ettei se naisen sisään ikinä sieltä ihrojen välistä yletä? =( Taidat jäädä poikoseksi
Alkuperäinen kirjoittaja Leena:En toki ivallani naura, se vain oli niin hassusti sanottu! =)
Minkä ikäinen sinä olet???
Alkuperäinen kirjoittaja Leena:Ja poikuusko tallella??? Minä en sori vaan voi uskoa tuota... =)