V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja .:No mä luovuin omastani hintaan 0? joten näin jälkikäteen ajatellen... onpas tyhmä B)
Sama tuli mieleeni :/Alkuperäinen kirjoittaja .:No mä luovuin omastani hintaan 0? joten näin jälkikäteen ajatellen... onpas tyhmä B)
Alkuperäinen kirjoittaja .:No mä luovuin omastani hintaan 0? joten näin jälkikäteen ajatellen... onpas tyhmä B)
Mitähän sellanen immenkalvon korjausleikkaus maksaisi? Jenkeissähän niitä tehdään.Alkuperäinen kirjoittaja niin:Tässä pitää olla tarkkana ettei myydäkin käytettyä. Vähän kuin autoissa, joku voi olla rassannut mittaria.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä olen ollu niin kauan ilman, että umpeenhan mä ole jo takas kasvanu. Menisinköhän neitsyysmarkkinoilla täydestä...
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mitähän sellanen immenkalvon korjausleikkaus maksaisi? Jenkeissähän niitä tehdään.Alkuperäinen kirjoittaja niin:Tässä pitää olla tarkkana ettei myydäkin käytettyä. Vähän kuin autoissa, joku voi olla rassannut mittaria.
Alkuperäinen kirjoittaja :p:Alkuperäinen kirjoittaja .:No mä luovuin omastani hintaan 0? joten näin jälkikäteen ajatellen... onpas tyhmä B)
Mie taisin saaha kaljan![]()