Neito hädässä... ;)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Typy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Typy

Vieras
Mmh... Dildosta on akut lopussa... Latailun ajan vois jutella kaikkea hmm kivaa jonkun miehen kanssa.... ;) että siiheksi kun on virtaa akuissa, olisi pillu märkänä.... ;) fantasioidaanko siis yhdessä...?

Katselen sinua... Kauniita kasvoja ja muodokkaita rintojasi... Huomaan että katsot minua kun tuijotan rintojasi ja unelmoin kuinka imisin ja hieroisin niitä... Punastun... Ja housut...

Hei gimma! näin meistä unta ja kerro mitä tapahtui! Istuin tukevasti tuolilleni ja sinä istuit syliini,selkä minuun päin, upottaen samalla vankkana seisovan kullini ihanan lemmenpesään. Samaa aikaa mieto, ihana pillun tuoksu leijaili sieraimiini ja totesin itsekseni olevani maanpäällisessä paratiisissa! Kullini upposi kerta toisensa jälkeen pillun syöveriin! Halusit koko ajan me naidaa ja voihkittiin kiimaisina.Tunsin laukeamiseni lähestyvän ja kiihdytin entistään. Äänekkäät huohutuksemme täyttivät huoneen! Työnsin kullini viimeisen kerran syvälle pillun perukoille asti ja tunsin kuinka orgasmini ampaisi liikkeelle ravisuttaen minua päästä varpaisiin ja sinä laukesit heti perääni ja tunsin pillusi supisteli rajusti kulliani vasten imien viimeisenkin spermalastin sisään! Tämä jälkeen sanoit elämäsi paras pano mun kaa! T: (a)

Typylle. Hei tule kanssani bussiin.. Olen tauolla ja kulutan aikaa. Haluaisin maistella ja hyväillä vartaloas. Tuntea kuinka väriset kun kosketan. Näykin kaulaa ja puren hellästi. Nännit kovenee ihanasti ja kieleni lipoo niitä ja imen maistellen. Kädet tutkivat vartaloas ja puristan pakaroita. Saat minut tosi kuumaksi ja kiihkeäksi. Runkkaan kovaa kalua.. Haluatko maistaa.. Tee mitä haluat.. Olen Sinun..

Typylle. Hei tule kanssani bussiin.. Olen tauolla ja kulutan aikaa. Haluaisin maistella ja hyväillä vartaloas. Tuntea kuinka väriset kun kosketan. Näykin kaulaa ja puren hellästi. Nännit kovenee ihanasti ja kieleni lipoo niitä ja imen maistellen. Kädet tutkivat vartaloas ja puristan pakaroita. Saat minut tosi kuumaksi ja kiihkeäksi. Runkkaan kovaa kalua.. Haluatko maistaa.. Tee mitä haluat.. Olen Sinun..

Yhteistyössä