Alkuperäinen kirjoittaja Lilii:Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:Alkuperäinen kirjoittaja Rontto:Näin väitti terveydenhoitaja , kun käytiin kouluun lähtötarkastuksessa.
Niin ja ne mitat 118.8cm ja 27,2kg.
Hän pohti käyräänsä tuijottaen, että voisikohan annoskokoa pienentää lapsella , että käyrä ei kulkisi noususuhdanteisesti![]()
![]()
JA lapsi on ylipainoinen. Koneen mukaan.
Ja , en sanonut mitään, koska neiti oli kokoajan huoneessa. Tosin ajattelin käydä uudestaan , kun mä unohdin ottaa yhden lapun matkaan... Sitä viedessä voisin hiukan keskustella tätin kanssa tuosta paino asiasta.
Ja onhan sitä painoa tullut 2 vuodessa (milloin oli edellinen käynti) niin kokonaiset 7kg painoa tytölle.
Lisään neidin iän... 6v 7kk.
|O |O |O |O |O |O |O |O
Vai kärähdinkö turhaan???
öö, mikäs logiikka niillä noissa käyrissä on, kun mä olen ollut 5v 118cm pitkä ja painoa 20kg ja äiteelle on valitettu että olen liian laiha...!!!!!
kyselty että annetaanko mulle ollenkaan ruokaa... että tuo 7kg nyt sitten tekee eron alipainoisen ja ylipainoisen välillä???? ei siinä kyllä kauheasti jää varaa niille normaalipainoisille....
Vitsikö tämä oli?![]()
![]()
![]()
7 kg on aika paljon kun puhutaan 6 (tai 7) vuotiaista lapsista! Onhan se aikuisellekin. Itse olisin hyvinkin ylipainoinen, jos 7 kg tulisi lisää. Nyt normaali.
no jos terkkarin mielestä mä olen ollut alipainoinen kun olen painanut tuon 20kg niin miten ihmeessä se 7 kg lisää on ylipainoinen... ihan oikeesti... ei se normaalipainon haarukka ole ihan noin kapea kuitenkaan...