Neidille pitäis saada takki toiselta Stockalta toiselle. Mitenhän hoidan tän?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voiei...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voiei...

Vieras
Siis no voihan se olla että tossa Stockmannilla mikä on meidän lähin olis tota takkia, minkä haluaisin oikeessa värissä ja koossa. Ajattelin soittaa tänään. Mutta oletetaan että ei ole...
Pyytäisin josko jos soittasin toiselle Stockalle ja kysyisin voivatko toimittaa, otttaisivatko paketin vastaan. Kävisi heille. No, kuvitellaan että se käy jollekin muulle jolla sitä on. Se lähtee liikkeelle. Mutta.
Minä pääsen Stockalle vasta sunnuntaina. Ja tosiaan, ei löydy lähempää. Ja kun tuo olis aika pakko saada.
Mitenhän tää asia nyt hoituis? Apuja!

Siis täh? Jos lähistockassa ei ole, pyydät että "tilaavat" sieltä missä on. Sitten se tulee sinne lähistockaan ja on sulle varattu siihen päivään asti minkä sovitte. Ei ne sitä takkia rekkiin myyntiin laita!

Mä oon hoitanut asian ihan vaan siten, että soitan/käyn lähimmällä Stockalla, sanon haluavani sen ja sen vaatteen (mistä heillä on haluamani koko/väri loppu). He tsekkaavat että onko sitä muualla, ja jos/kun on (yleensä on) niin tilaavat sen mulle. Ilmoittavat tekstiviestillä kun tuote on saapunut.

Todellakin kuuluu sen liikkeen palveluun tuollainen :)

Minulle ovat tilanneet joltain toiselta stokkalta eri kaupungista jopa yhden tuotteen, mitä ei ollut oikeaa kokoa ja väriä kaupassa. Olin kyllä ihan liikkeessä ostoksilla ja kyseessä oli silloin kanta-asiakastarjous, mitään kuluja tuosta ei ollut, mutta jouduin hakemaan toisella kertaa.

siis. Menet stockalle ja sanot haluavasi tuotteen x. Myyjä katsoo koneelta löytyykö sitä paikan päältä tai mikä on varastotilanne, onko milloin täydennetty viimeksi. Jos ei tuotetta ole saatavilla, katsotaan muiden tavaratalojen tilanne. Jos tuotetta koneen mukaan on jossain, soitetaan kyseiseen tavarataloon ja varmistetaan että tuote tosiaan on fyysisesti paikalla. Joskus voisi käydä niin että saldo näyttää 1 mutta tuote ei olekaan saatavilla koska on jollain toisella varauksessa tai se voi olla varastettu, myyty vahingossa toisen värin koodille tms.

Jos ja kun tuote löytyy, siihen liimataan lappu, esim. "oulu tilaa". Tässä vaiheessa sieltä tilaajatavaratalosta lähetetään kirjallinen tilaus, ja kun se putkahtaa tilaustavaratalon printteriin, laitetaan tuote muovipussiin ja lätkästään mukaan kuittaustuloste ja päälle kuponki "stockmann oulu". Sitten se muutaman päivän päästä ilmaantuu sinne "ouluun" ja sinulle lähetetään viesti että nyt on noudettavissa.

Huomioi, että sinä asioit vain sen stockan kanssa, josta aiot tuotteesi käydä noutamassa.
Parempi kun te asiakkaat pysytte vain lestissänne, ettekä ajattele liikaa.

Yhteistyössä