neganneet! (kateudesta..)

  • Viestiketjun aloittaja negaaaaaa
  • Ensimmäinen viesti
negaaaaaa
Onko kukaan muuta täällä, joka toivoo ikäviä asioita (esim. keskenmenoa..) raskautuneelle, kun itse on taas negannut. Tosi hävettävää, mutta mä olen sellanen
 
en oo niin pitkälle ajatuksissani koskaan mennyt (siis ainakaan kateydesta, "syystä" kylläkin)
mutta kateellinen ja katkera olen ajoittain ollut. mutta eihän ne odota sitä mitä mä haluan odottaa. ei ne odota mun ja mun miehen lasta. nehän odottaa jotain muuta lasta :)
 
Itsekin olen paininu negojen kanssa ja edelleenkin.

En silti ikinä ole toivonu kellekään keskenmenoa yms. kamalaa.
Kyllähän se välillä koville otti ja ottaa mut vähän ajan päästä sitä on onnellinen toisen puolesta.
Nyt kun on itsekin jo äiti niin vauvauutisia ei ota niin raskaasti, kuin ennen lasta.

Halit sulle :hug: :hug:
 
joo
valitettavasti voin myöntää että ajatuksissa on käynyt välillä..ei sillä että sitä todellisuduessatoivoisi, vaan ainoastaan tulee sellainen olo että..äh, en osaa sanoa,muttasiis vastaus on että samaa olen ajatuksissa pyörittänyt vaikken konkreettisesti kenellekää pahaa haluakaan.
 
emma
Kateellinen olen todellakin plussanneillle, kun itsellä on takana pitkä ja katkera ja tulokseton yritys. Varsinkin niille jotka eivät ymmärrä ettei se kaikilla käy sormia napsuttamalla ja eivät osaa arvostaa omaa onneansa.

Mutta keskenmenoa en kyllä toivoisi ikinä kenellekkään. Onko ap, teillä pitkä yritys takana?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja negaaaaaa:
Onko kukaan muuta täällä, joka toivoo ikäviä asioita (esim. keskenmenoa..) raskautuneelle, kun itse on taas negannut. Tosi hävettävää, mutta mä olen sellanen
toivon että saat tulevaisuudessakin negan joka testistäsi..



ei varmaan kuulosta mukavalta..
 

Yhteistyössä