nega nega nega! :(

Moikkamoi ihmiset!

Eli monta kuukautta takana ku ollaan yritetty lasta, mutta ei vaa onnaa :(
kokeiltin ensimmäist kertaa ovutestejä nyt, saatiin ovusta kiinni 18päivä, eli nyt ois suunitelleen dpo10 tein testin aamulla ja negatiivinen, ei mulla edes oo semmonen olo et ois edes raskaana :(
voiskoha se muuttua vielä positiiviseksi? ooks muilla ollut nega testejä jotka sit muuttunu positiiviseksi? :/
 
Miettisin samaa, mut toisaalta kyl luulis että jotain tuntemuksii olisi, esim ovun jälkeen mulla oli monta päivää semmost alavattan kipuja, vähä niiku menkkakivut, ala selkä sattus jne.
mut sit kaikki loppus ja nyt ei ole ollut hetkeen mitään oireita, et kyllä se täti tulee lauantaina kylään.
 
Eipäs nyt heitetä vielä kirvestä kaivoon. ;) Täällä kanssa oli ovulaation jälkeen selkeitä tuntemuksia alavatsassa, kunnes yhtäkkiä ei ollutkaan mitään oloja. Nyt kuitenkin (DPO6-13, en tiedä tarkkaan) rinnat alkaneet aristaa, ja jälleen tullut alavatsaan kummia fiiliksiä. Huomenna taas testaillaan, eilen näytti negaa. Malta nyt ihan rauhassa. :)
 
Mulla hirveesti valkovuotoa, eli kyl ne menkat on sieltä tulossa pian :( aamulla heikotti nii paljo, oli pakko istahtaa hetkeksi...
harmi, et käy aina niin et ku haluaa jotain näinki paljon niin ei vaan onnistu :( kai sitä pitää taas odottaa ens kuuta ennen ku pääse yrittämään taas
 
totta totta, mutta ku ei vaa jaksais odottaa ja yrittää enään :(
kaikki jotka ollu tässä tilanteessa ymmärtää miltä se tuntuu, mut pakko se on vaa odottaa ja katttoo, en jaksa edes tehdä testiä, ku pettyy vaa, jooko ne menkat alkaa tai ei.
 
YAW
Niinpä. Kaikki meistä käy noita tunteita enemmän ja vähemmän läpi, pettymystä, surua ja useimmissa tapauksissa iloa ja onneakin lopulta :)
Kuukaudenkin tauko kalenterin kyttäyksestä tekee päälle ihan hyvää, vähentää huomattavasti stressin määrää ja muistaa nauttia myös siitä kaikesta muusta mitä elämässä on :) Ja ootavvaan kun toi kevätaurinko tuosta alkaa paistamaan niin mieli piristyy ja ihmeitä tapahtuu enemmän :)
 
voi ei :( noh toivotaan parasta! mä en uskaltanu tehdä testin ku en ´vaa jaksa töllätä sitä yhtä viivaa, mut mul on sen verran kovat menkka kivut nyttenki, että kyl ne on tulossa sieltä. sit viel tää mun asenne, mieliala, kaikki vituttaa jne.
 
Kertooko runsas valkovuoto kuukautisista? Vai kuiva kausi? Itellä runsasta valkovuotoo ovulaatiosta asti, tänään DPO10. Alaselkää jomottaa, ja myös alamahaa.. En tiedä enteileekö menkkoja vai mitä.. Mutta puhdas nega tehty tänään aamulla. :/
 
Täälä kans negoja tehty urakalla, ovulaatiosta ei tästäkään kierrosta ole tietoa. Nyt kp 42 edellinen testi tehty puhdas nega kp 40. Viimeiset 3päivää pahoinvointia, huimausta, närästystä ja alamaha kipuja! Nega testeihin oon nyt niin pettynyt että seuraavan testin ajattelin tehdä vasta viikonloppuna! Yritystä takana puolivuotta, yksi ainoa ovis pongattuna! Kierrot 28-39! Raastavaa tämä epätietoisuus! :/
 
Moikka :)
Vaikkei tää asia varmaan tänne kuulukkaan mutta josko joku osais kertoa tästä..Negaa näyttää testit mullakin mutta oireet on aikas vahvat raskauteen.Testejä tehny varmaan sen 7kpl viimesen pari kk aikana mutta tää olo ei vaan muutu,normaali kk kierto on 28pv mutta joulukuun jälkeen se on heitellyt ihan miten sattuu..31.12 alko menkat vaikka piti alkaa 1.1.13..Ja nää kesti vaan 3pv..normaalisti kestää 5pv..seuraavat alko just 25.1..vaikka piti alkaa vasta 28.1..ja nekin kesti just 4pv..Juilimista tuntuu ihan kokoajan,ei siis ole väliä onko menkat vai ei,pahoinvointia joskus ihan muutaman kerran ollut mut ei mitää sen ihmeempää eikä se kestä kun sen pienen hetken ja menee ohi..Vatsaa turvottaa ihan lakkaamatta ja nyt on vaan pahentunut,huimasta väsymystä yms muita oireita pään särystä alkaen..tuntuu et rinnat ois turvoksissa mutta niissä ei oo mitää muutoksia muuten..ja jos oon oikein laskenut niin pitäs olla rv 8+3 tällä hetkellä..Yksi lapsi on jo ennestää joten ei tää nyt ihan uutta ole jotenkaan ei vaan käy järkeen nämä oireet testien suhteen..En elä parisuhteessa ja suunnitelmissa ei edes ole toista lasta eikä johdu siitä että edes haaveilisin toisesta lapsesta..Toivottavasti joku osais jotain edes sanoa tänä..
 
Hei!
Menkat oli tossa tammikuuss 28. päivä, kolmisen päivää kestivät.. Mutta sen jälkeen menkkakivut ei loppuneetkaan. Ja muistan, että ennen menkkojen alkua ei ollut kipuja, joita normaalisti kyllä on. Ihmettelinkin, että tuleekohan ne sieltä vai ei kun ei särkenyt ollenkaan päätä eikä alavatsaa. Kivut jatkuvat edelleen, ihan outoja, ei sellaisia kun normaalisti menkkojen aikana tai ennen.
Maha oli sekaisin menkkojen jälkeen reilun viikon verran, tämä myös outoa minulle, ei normaalisti ole..
Rintoja aristaa, kylmäkin ois, vaikka ei koko ajan kuitenkaan. Hirveä känkkäränkkä oon, pinna tosi lyhyt :D ja normaalisti tällaista vaan menkkojen aikoihin, yleensä muuten oon tosi ilonen..
Lämmöt puolisen astetta koholla.. Tänään vuosi verta ihan hitusen hitusen..
Viikko sitten tein negan ja tänään samoin.. Mahaa nippailee molemmilta puolilta tasasesti, aina vaihdellen vähä puolelta toiselle.. Oisko sitä kuitenkin raskaana vaiko toiveajattelua? :( jos sitä malttais odotella ja kattoa tulisko ne seuraavat menkat vai ei ja testailis sitte uudestaan..
 

Yhteistyössä