Puolitoista vuotta ollaan mieheni kanssa yritetty lasta. Sen piti olla ihan vaan tjottailua, mutta meni nopeasti yrittämiseksi, kun lähipiiri alkoi sikiämään. Hyvä ystäväni polisoineen ilmoitti noin viikko siitä kun me oltiin tehty se päätös jättää ehkäisy, että ne odottaa vauvaa. Ja sen jälkeen ollaan kuultu sieltä täältä "iloisia" uutisia. Iloisia heittomerkeissä siksi ettei ne tunnu enää yhtään reiluilta uutisilta. Itse tein tänään (kp35/27-37) taas negatiivisen testin, ja jostain syystä nyt alkaa tekeen niin kipeää, että olen suurinpiirtein koko päivän itkeny.
Seksielämä meillä on mennyt siihen että sitä harrastetaan vain ovuaation ympärillä, joka minua tällä hetkellä sekin itkettää. Missä minun vanha ihana elämä on?
toivoisin saavani täältä juttuseuraa samassa tilanteessa olevilta, sekä niiltä onnellisilta, jotka ovat joskus eläneet tämän saman, mutta myöhemmin onnellisesti raskautuneet (että saisin vielä toivoa).
Lapsettomuushoidoissa ei olla vielä käyty, mutta tänään juuri varasin aan lääkärille, että tarkastetaan onko pelit ja vehkeet kunnossa.
Seksielämä meillä on mennyt siihen että sitä harrastetaan vain ovuaation ympärillä, joka minua tällä hetkellä sekin itkettää. Missä minun vanha ihana elämä on?
toivoisin saavani täältä juttuseuraa samassa tilanteessa olevilta, sekä niiltä onnellisilta, jotka ovat joskus eläneet tämän saman, mutta myöhemmin onnellisesti raskautuneet (että saisin vielä toivoa).
Lapsettomuushoidoissa ei olla vielä käyty, mutta tänään juuri varasin aan lääkärille, että tarkastetaan onko pelit ja vehkeet kunnossa.