Nega muuttunu plussaks?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kärsimätön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kärsimätön

Vieras
Onko kukaan saanu negaa niihin aikoihin jollon menkkojen olis pitäny viimestään alkaa ja sitten myöhemmin saanukki vielä plussan?

Aikasemminki täällä tätä jauhanu mutta nyt kp:t 35/30-35 ja nega tuli päivällä. Ei enää yhtään menkka olokaan.
Ajattelin että jos ei ala näkymään menkkoja ens viikon puolessa välissä niin testaisin? Vai vaikuttaako?

Kiitos jos joku vaivautus vastaamaan

Kuumeisesti jänskään alkaako menkat(vaikka ei siltä enää tunnu) vai tuleeko plussaa...
Tuo plussaaminen kyllä vaan epäilyttää suuresti kun meillä on ollu käytössä keskeytetty...
Kovasti olis kuitenki tervetullu semmonen pikkunen...

Kuinkahan kauan sitä voi mennä ennen ku näyttää plussaa?
Huomenna tosin vasta päivän myöhässä...Paraski minä neuvonu muita että testatkaa vasta ku on myöhässä.
Mulla vaan on kerran vaan ollu kierto tuon 35päivää, loput ollu 30 tai 32päivää...

voi kuule..
mulle sai labrakin negaa...
ultralla tarkastettiin umpisuolta lopulta ku kipuja oli...
ei ollunna umpisuoli ei...

mulla on ikäni ollu hormonit sekasin..
siksipä molemmat on olleet negoja kotitesteilla ja labran testeillä loppuun asti...
kuopuksesta heikon..todella heikon positiivisen saivat labrasta..

Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
voi kuule..

siksipä molemmat on olleet negoja kotitesteilla ja labran testeillä loppuun asti...

Voi apua ku te tommosia mulle puhutte...
Ei mulla ole mitään ongelmia ollu kiertojen kanssa tms.
Pillerit jätin pois joulukuussa ja sen jälkeen tosiaan ollu kierrot nuo 30-35pvä,yleisimmin 30 tai 32

Kauheen kärsimätön olo

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
voi kuule..

Voi apua ku te tommosia mulle puhutte...
Ei mulla ole mitään ongelmia ollu kiertojen kanssa tms.
Pillerit jätin pois joulukuussa ja sen jälkeen tosiaan ollu kierrot nuo 30-35pvä,yleisimmin 30 tai 32

Kauheen kärsimätön olo

niin ja lisään vielä että silti on molemmat todettu alle 12 rv:n...
näiden kohdun kasvukipujen vuoksi

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä voi:
Tein itse tytöstä varmasti liian aikaisin, negaa bäytti. Parin viikon päästä neuvolan testissä plussaa.

Muistatko missä vaiheessa teit sen testin?

No siitä on kauan ja ei varmasti niin herkkiä testejä, varmaan viikon oli myöhässä ja neuvolassa se kaksi viikkoa oli rajana.
Pojat tulleet helposti mutta tyttöä tehtiin että hänet saatais. Ei viimeinen klapsi.

Mulla oli monta negaa ennen plussaa...Tein niitä testejä useampana päivänä ennen kun menkkojen piti alkaa ja sitten tietysti kun niitä ei tullutkaan, niin pakko oli testailla lisää. Mä en ees kehtaa kertoa kaikille, et tein niin monta testiä. Onneksi tulin raskaaksi melko nopeasti. Tein testejä jo ennen edellisiä kuukautisia, mutta silloin ei tärpännyt. Mulla se viiva näkyi haaleana tosi pian, kun kuukautiset oli myöhässä. Seuraavana päivänä oli jo selkeämpi, piti vielä varmistella teitenkin :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja NallePuh82:
Mulla oli monta negaa ennen plussaa...Tein niitä testejä useampana päivänä ennen kun menkkojen piti alkaa ja sitten tietysti kun niitä ei tullutkaan, niin pakko oli testailla lisää. Mä en ees kehtaa kertoa kaikille, et tein niin monta testiä. Onneksi tulin raskaaksi melko nopeasti. Tein testejä jo ennen edellisiä kuukautisia, mutta silloin ei tärpännyt. Mulla se viiva näkyi haaleana tosi pian, kun kuukautiset oli myöhässä. Seuraavana päivänä oli jo selkeämpi, piti vielä varmistella teitenkin :snotty:

Ku ei mulla näy edes haamua :O

Sanokaas kuinka yleistä voi olla että plussa tulee vasta esim ku on menkat jo viikon myöhässä.
Monilla kun täällä tuntuu olevan jo viivat tikussa jo ennen ku menkat on myöhässä...

Onkohan mitään toivoo...Ei menkkoja edelleenkään eikä oireita menkoista!

Ekasta tuli nega kun olisi ollut menkkojen aika. Viikko siitä vielä nega, 10päivää siitä, kun menkkojen olisi pitänyt alkaa, sain vihdoin haalean plussan. Siitä viikko niin plussa oli vahva. Ja siitä pari viikkoa niin meni kesken.

Mulla alkaa rassaamaan tämä menkattomuus ja plussattomuus. Vois vaikka tulla jo jompi kumpi, mielummin se plussa...

Enää ei ole menkka olokaan, vattaa nipistelee jotenki kummasti...

mulla nega kun menkat 4päivää myöhässä. laitoin stressin piikkiin. seuraavaksi testasin vasta kuukauden päästä kun toisetkin menkat jäi pois ja selkee plussahan se. hedelmöitys olikin tapahtunut juuri silloin,kun niitten ekojen kadonneiden kuukautisten piti jo alkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Ekasta tuli nega kun olisi ollut menkkojen aika. Viikko siitä vielä nega, 10päivää siitä, kun menkkojen olisi pitänyt alkaa, sain vihdoin haalean plussan. Siitä viikko niin plussa oli vahva. Ja siitä pari viikkoa niin meni kesken.

Voiko tuo hormoni pitosuuden "hidas nouseminen" sitten olla merkki siitä että kaikki ei ole okei...?

Yhteistyössä