Ne tekee lähtöä hiihtämään - teenkö lastensuojeluilmoituksen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mummeliisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mummeliisa

Tunnettu jäsen
28.08.2010
34 446
106
63
60
Oulu
www.viipaleita.net
Ukko ja pienimmät on lähdössä hiihtämään vaikka pihalla yli 20 astetta pakkasta.
En usko, että lastensuojeluilmoitus menee läpi, mutta onko joku instanssi mihin voin tehdä äitiensuojeluilmoituksen?
Minä nimittäin kärsin valtavatsi henkisesti (ja epäilemättä sen myötä myös pahoin traumatisoidun) jo ajatuksesta että joku menee noilla lukemilla ulos...

frozen_ice_text_11.jpg

Eivät he sinne kuole. Itse olen hiihtänyt pienenä pahemmissakin lukemissa. Ja fakta on se, että sillä sekunilla kun lapselle yllättää kylmä niin se on käännyttävä takaisin kotia päin! Tuskin kauaa ulkona viihtyvät. Eli anna mennä vaan. Kyllä routa porsaan kotiin ajaa! Hehe.

Täällä kans -22 ja kohta kun rekipussi on valmis ni pakkaudutaan 4v pojan kans toppavermeisiin ja lähdetään koirien kans rekiretkelle. Poika pääsee istumaan rekipussiin, ni on vähän tuulensuojaakin. Taidan laittaa lämmikkeeks vielä lampaantaljan pussiin. Kasvoille neopreenisuoja kummallekin ja laskettelulasit, ni kyllä tarkenee =)

-20 ei edes ole paha. Minä kävin eilen tunnin kävelylenkin samoissa pakkaslukemissa ja lapset oli pihalla lähemmäs kaks tuntia leikkimässä ennen kuin tulivat nenät punaisina sisälle kaakaolle.

Asenne- ja pukeutumiskysymys!! :)

Oletkohan oikea äiti ollenkaan....
OIKEA äiti nimittäin vaan nauttisi hiljaisuudesta talossa, ottaisi suklaata ja toivoisi että hiihtoretki kestäisi mahdollisimman kauan ;)

[QUOTE="heh";23129800]Täälläkin on -19 ja nelivuotias vaatii päästä ulos. Ehkä sen sit uskaltaa päästää ilman että naapurit soittaa lastensuojeluun :D[/QUOTE]

Ja mamma katsoo yksin pihalla leikkivää neljävuotiasta osittain jäätyneen ikkunalasin takaa villapaita päällä, höyryävä kahvimuki kädessä.... *visualisoi*

Ihan kamalaa rääkkäystä tollanen! Tee ihmeessä ilmoitus. Ja pyydä päästä äitienkotiin (pakko olla äideillekin joku semmoinen, kun on lapsillekin) tai mene turvakotiin. Toihan on ihan äitiensuojelulain vastaista!

Yhteistyössä