H
Hanna83
Vieras
jollain oli tääl linkki sivulle mistä näki kaikki kurosen hymy kuvat, mut en löytänyt sitä...
anyone?
=)
voisko joku pistää sitä jos tietää?
anyone?
=)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 10:13 Hanna83 kirjoitti:jollain oli tääl linkki sivulle mistä näki kaikki kurosen hymy kuvat, mut en löytänyt sitä...
anyone?
=)
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 10:19 Birdii kirjoitti:Ne kuvat on mun mielestä ihan järkyttäviä. Miksi niistä on pitänyt tehdä oikein mahdollisimman törkysen näköisiä! Mitähän sen naisen teini-ikäinen poika miettii.. Mä tunnen myötähäpeää sen Kurosen lapsia kohtaan.
http://www.hymy.fi/
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 10:16 huh huh kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 10:13 Hanna83 kirjoitti:jollain oli tääl linkki sivulle mistä näki kaikki kurosen hymy kuvat, mut en löytänyt sitä...
anyone?
=)
Haluut siis kattoon naisen alastonkuvia![]()
![]()
![]()
Olen nähnyt vain kansikuvan, mutta laihempi tuo on kuin minä, enkä pidä itseänikään lihavana. Taidat itse olla vielä niin nuori, ettei sulla ole edes lapsia?Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 10:25 hmh kirjoitti:www.google.fi
hakusanaksi: susan kuronen hymy
tulee eka muutama sivu jotain muuta mutta oliko jo neljäntenä linkit hymyn kuviin...
Luoja miten kamalan näköinen lihava keski ikäinen akka. Pylly on kuin 7 leivän uuni ja tissitkin on jotain tosi karmaisevaa.