ne karvaturnut kotona...

Sellaista vaan olen kotosalla naureskellut, että meidän neitikissa on mennyt ihan oudoksi sittemmin kun tulin raskaaksi. Kutsun sitä tällä hetkellä hormoonihyrräksi. :LOL: kyseessä on siis leikattu tyttökissa, hyvin mukavuudenhaluinen, ei ennen juurikaan viihtynyt ulkona, nyt pitäis olla koko ajan päästämässä sitä pihalle.

taitanee haistaa musta raskauden. Onko teillä omakohtaisia kertomuksia tapauksesta? :D
 
Yksi meidän kissoista (leikattu kolli) päätti alkaa nukkumaan mun vatsan päällä toista odottaessani.. Oli aika hupaisa näky kun maha alkoi olla iso. Kehräsi kovasti ja vauva potki mahassa kissan kohdalle :eek: Loppuvaiheessa minäkin tönin kattia pois kun ahdisti jo muutenkin ihan tarpeeksi..

Ja esikoista odottaessa nyt autuaammille hiirestysmaille siirtynyt leikattu tyttö kissa halusi nukkua jalkojen päällä.. Ja kun vauva itki, kissa ehti aina ennen minua sängyn, tai missä vauva nyt sillä hetkellä olikin, viereen katsomaan mikä hätänä..

Muuten eivät "oireilleet"
 
Meidän leikattu tyttökissa sekos mun raskausaikana. Mitä enemmän mun maha kasvoi sitä enemmän se protestoi. Pissasi,kakkasi ja oksensi joka paikkaan,vaikka oli jo kaksi vuotta kulkenut nätisti ulkona asioillaan. Ja muutenkin se alkoi jotenkin sekoilemaan ja oli jotenkin arvaamaton. Se jouduttiin sitten lopettamaan kuukausi ennen kuin vauva syntyi,eihän sitä edes kukaan halunnut "adoptoida" kun käyttäytyi tuolla tavalla. Nätti ja ihana kissa se oli,tosiaan vaan ei tainnut hyväksyä mun massua. Enkä ikinä olisi uskaltanut jättää sitä hetkeksikään vauvan kanssa ilman vartiointia. Meidän muut kissat on ihan ok eikä oo mitään sekoillu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja minerva81:
Ja esikoista odottaessa nyt autuaammille hiirestysmaille siirtynyt leikattu tyttö kissa halusi nukkua jalkojen päällä.. Ja kun vauva itki, kissa ehti aina ennen minua sängyn, tai missä vauva nyt sillä hetkellä olikin, viereen katsomaan mikä hätänä..

Muuten eivät "oireilleet"
Meilläkin kissa tulee aamuyön tunteina mun jalkojen päälle nukkumaan. Muuten sama vanha diiva kuin ennenkin. Oma peti ei vaan enää yhtäkkiä kelpaakaan.
 
Meillä koiranpentu ihan pienenä makoili myös vatsan päällä. Koiralla ja sikiöllä lähes saman verran ikää :heart: Nykyään pentu on aika riehakas joten yrittää välillä leikillään puraista mua mahasta! :LOL: Liekö sitten mustis :LOL:
 

Yhteistyössä