Ne jotka olleet energisiä ennen synnytystä...

  • Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti
"aapee"
...kuinka monta vuorokautta ennen se energiapiikki on tullut?

Viikkoja nyt 38+4 ja oon ollu ihan mielettömän väsyny. Mutta yhtäkkiä tänöön olo on yltiöenerginen. Oon siivonnu, lenkittäny koiraa ennätyspitkästi ja puuhaillu muutenkin kaikkea mahdollista.

Veristä limavuotoa tullu muutaman viikon ajan (viimeksi eilen) ja limatulppaa irtoillu pieninä palasina noin kuukauden. Kohdun suu väljästi kahdella sormella auki, kanavaa jäljellä 3cm ja paikat tosi pehmeät ja kypsät. Eilen kellottelin supistuksia 7-8min välein. Yöksi laantuivat.

Jokohan uskaltais pian toivoa lapsen syntyvän? :)
 
"vieras."
Limatulppa tuli kerralla rv.37-38+0, en muista enää tarkalleen, muistaakseni aika tasan viikko ennen synnytystä.
Rv 38+6 päivä oli tosi kivuton ja helppo, ihan kuin en ois ollutkaan raskaana, muistan vielä kun sanoin ukolle, että onpa helppo ja kevyt olo ja ettei neiti taida koskaan syntyä :) Yöllä alkoi pikku hiljaa kivuliaita suppareita tulemaan, enkä saanut yöllä ollenkaan nukuttua, aamulla synnärille aamulla klo. 8.00, 4cm auki, saliin. Neiti syntyi rv.39+0 klo 11.23.
 
"Wieras"
Pari päivää ennen synnytystä tuli molemmilla kerroilla se siivousvimma. Oliko supistukset oikeita supistuksia vai harjoituksia? Harjoitussuppareissahan maha kovettuu, oikeissa ei, ne on erilaiset. Onnea synnytykseen!
 
Mulla kävi niin, että se taisi olla ainut päivä kun en edes enää jaksanut ajatella koko synnytystä. Kävin lenkillä, kokkailin, poljin vähän kuntopyörääkin ja värjäsin tukkaa yms. Limatulppaa mulla oli tullut jo parisen viikkoa joten en oikeen siitä osannut päätellä milloin alkaisi. Selkää jomotti vähän pitkin illan ja yöllä menikin vedet. =)

Kyllä se syntyy älä huoli!
 
"aapee"
[QUOTE="Wieras";29345261]Pari päivää ennen synnytystä tuli molemmilla kerroilla se siivousvimma. Oliko supistukset oikeita supistuksia vai harjoituksia? Harjoitussuppareissahan maha kovettuu, oikeissa ei, ne on erilaiset. Onnea synnytykseen![/QUOTE]

Harjoituksia taitaa olla, kun maha kovettuu lähes aina. Mut välillä tulee oikeitakin, jotka tuntuu vaan seläs tai takareisis.

Nyt noita suppareita tulee 6 minuutin välein. Päivällä ei juurikaan supistanu.
 

Yhteistyössä