Ne jotka luulee provoiksi tavallisia juttuja täällä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mun muru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mun muru

Aktiivinen jäsen
05.05.2008
10 344
2
36
Niin onko heillä omaa elämää ollenkaan? Välillä tuntuu että he ovat pihalla kaikesta ja vain kirjoittavat harmaana joihinkin ketjuihin "provo" jos oma äly ei riitä tajuamaan esim. käsiteltävää asiaa.

Sekin on hassua että moni harmaa tuntuu loukkaantuvan itkun partaalle täällä jos siitä huomautetaan heille.

Hauska tyhmyysesimerkki oli kun yhdessä ketjussa joku luuli provoksi koko juttua kun ei vain itse tiennut että numerotiedustelusta saa myös tekstiviestin :) *hellyttävää*

Eli koskaan ei kannata harmaita ottaa vakavasti jos sieltä tulee "provo" läppää. Musta tuntuu että täällä on pari tosi "blondia" harmaata. Olisi hauska tietää heidän oikeat nikkinsä.

Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Eli koskaan ei kannata harmaita ottaa vakavasti jos sieltä tulee "provo" läppää. Musta tuntuu että täällä on pari tosi "blondia" harmaata. Olisi hauska tietää heidän oikeat nikkinsä.

:xmas: Mun mielestä täällä on kyllä muutama mustakin tosiblondi :whistle:
Enkä kyllä ota mustienkaan juttuja kovin vakavasti. :snotty:

No juu, kyllähän näitä "provon" huutelijoita riittää tasapuolisesti sekä mustissa että meissä harmaissa.
Mä en myöskään ymmärrä tota, koska mulle on ensinnäkin aivan se ja sama onko joku juttu provo vai ei, tää nettielämä ei todellakaan hetkauta omaa elämääni suuntaan eikä toiseen, ja jos joku näkee niin paljon vaivaa että jaksaa keksiä tarinoita tänne toisten viihdyttämiseksi niin anti mennä vaan. eli samaa viihdykettä tää mulle on oli provoa tai ei, mutta mä voin ainaki rehellisesti sanoa että en oo koskaan "huudellu" provooooooo...

Ja niin, piti vielä sanoa, että yhtälailla kuka tahansa (niin musta kuin harmaa) saattaa kuitenkin olla pelkkä provo, joten miettikääpäs sitä! =)

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:

Juu, yhdyn tähän ihan täysin. Mustista ne tosiblondit vasta erottuukin, heh... :D

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:

Juu, yhdyn tähän ihan täysin. Mustista ne tosiblondit vasta erottuukin, heh... :D

Kyllä löytyy tosiaan mustistaki noita,ja mikä sit on fiksua keskusteluntasoa kenenki mielestä

Mä epäilen monesti provoksi (en kylläkään mainitse sitä ääneen) enemminkin kirjoitustyylin perusteella, kuin itse sisällöstä.

Ja noihin blondeihin (itse olen brunette ;) ) onhan niitä ihan yhtälailla live-elämässäkin, joten toki heitä on täälläkin.

Oikeassa olette daarlings:D Mutta tämä olikin osoitettu harmaille!
Luin vain niin älyttömiä juttuja harmailta tänä aamupäivänä.
Eikä ne olleet mulle osoitettuja. Oli muuten vaan niin pöhköjä.

Yhteistyössä