Ne jotka ei vielä jaksa JOULUSTA puhumista, niin elkää avatko ;)

• Viestiketjun aloittaja Loka
  • Ensimmäinen viesti
Loka
Mut miua jo jouluttaa :xmas: :xmas:
Neiti katsoo viime vuotista joulupukin kuumaalinjaa telkusta ja mie ootan niin että tää helle loppuis ja tulis joulu.
Tahtoisin jo kovasti laulaa joululauluja, etsiä joulukoristeita ja paketoida salaa lahjoja ;)

Onko muita jouluihmisiä ??? Mie oon ollu tällänen jo pienestä tytöstä asti eikä tunnu helpottavan vaikka ikää tulee lisää :D :xmas:

*pakkasyö on ja leiskuen, pohja loimuja viskoo...*

Loka
Mikä tein mielestä joulussa on kaikista ihaninta ? Mikä teille saa sen joulumielen ja tunnelman ??

Miulle tärkeetä joulussa on just laulut ( ehdottomasti ), jouluntuoksu ( mihin miun mielestä kuuluu piparit ( vaikka en niitä syökään :D ), kinkku ja joulukuusi ... hmmm, onkohan muuta ) :saint:
Mutta myös tuo lahjojen paketoiminen on kivaa. Mie tykkään sitä jopa niin paljon että hamstraan jemmaan miun vanhempienkin ostamia lahjoja ja innolla iltasin niitä sitte paketoin :D

Alkuperäinen kirjoittaja Loka:
Mikä tein mielestä joulussa on kaikista ihaninta ? Mikä teille saa sen joulumielen ja tunnelman ??

Miulle tärkeetä joulussa on just laulut ( ehdottomasti ), jouluntuoksu ( mihin miun mielestä kuuluu piparit ( vaikka en niitä syökään :D ), kinkku ja joulukuusi ... hmmm, onkohan muuta ) :saint:
Mutta myös tuo lahjojen paketoiminen on kivaa. Mie tykkään sitä jopa niin paljon että hamstraan jemmaan miun vanhempienkin ostamia lahjoja ja innolla iltasin niitä sitte paketoin :D
joululaulut,punainen väri,kynttilät,se kun lunta sataa hiljalleen tosi isoina hiutaleina illalla katuvalojen luona....

minä
Meillä vauvan laskettuaika 27.12. Nyt joulun odotus erilaista, kun samalla laittaa vauvan juttuja valmiiksi. Olen aina tykännyt joulua edeltävästä ajasta. Nyt voisi vielä vähän aikaistaa korttien tekoa ym, jos vaikka loppuraskaus väsyttää/turvottaa tai vauva syntyy etuajassa, niin olisi kaikki valmiina. Kynttilät ja tunnelma ihanaa...

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Meillä vauvan laskettuaika 27.12. Nyt joulun odotus erilaista, kun samalla laittaa vauvan juttuja valmiiksi. Olen aina tykännyt joulua edeltävästä ajasta. Nyt voisi vielä vähän aikaistaa korttien tekoa ym, jos vaikka loppuraskaus väsyttää/turvottaa tai vauva syntyy etuajassa, niin olisi kaikki valmiina. Kynttilät ja tunnelma ihanaa...
Mulla on laskettu aika 28.12, mutta taitaapi tuo yli mennä :)
Tykkään joulusta, kaikista eniten hiljaisista, pimeistä aamuista kynttelikön valossa aamukahvia siemaillen :xmas: Jouluostoksia on kiva tehdä ja se paketointi, kun kaikki muut nukkuu :)

Loka
Miekin oon jo suunnitellu. Aattelin et tänä vuonna vois viettää vähä erilaisen joulun. Ennen ollaan aina oltu miun vanhempien luona Aatto, ja joulupäivänä ja tapaninpäivänä sitte kävästy ensin anopin ja sit appiukon luona. Nyt aattelin että joskos appiukko haluis tulla meille aattoillaks =) Saas nähä kuin käy. Jos se ei tule niin sit varmaan pysytään vanhassa hyväks havaitussa perinteessä :D

Lahjoja ei vielä ole sattunut eteen. Hermo meinaa mennä kun en keksi tuolle kohta 3 vuotta täyttävälle tytölle ees synttärilahjaa :|

*Tule joulu kultainen ... *

tossuliini
Mä ootan kans joulua kovasti varsinkin nyt kun sen saa sitten juhlia täällä suhtkoht uudessa kodissa ( puoli vuotta asuttu tässä), joululaulut, saa laittaa tohon terassille jouluvalot, kynttilät, joulun tuoksu (piparit, kinkku, laatikot) ym

Alkuperäinen kirjoittaja homelitoosa:
eikös tuolla kerhoissa ole joku joulukerhokin? mahtaisikohan siihen päästä :xmas: mukaan??? tietääkö joku siitä enemmän? kenen perustama, miten pääsee mukaan?
onko????? minä haluan mukaan, minä HALUAN mukaan
|O |O |O |O |O :D

Täällä kanssa yksi jouluihminen ja kaikista parasta joulussa on kiireettömyys,yhdessä olo,ruoka :p ,ulkona oleva hämärä,paljon kynttilöitä,joululaulut ja lasten riemu kun pukki saapuu,joulusauna ja mielellään katajavastan kanssa,pakkanen,illalla parasta on käpertyä kullan kainaloon ja syödä suklaata ja höpötellä menneistä,oi kun olis jo joulu... :xmas:

Loka
Miten myö oikeen jaksetaan odottaa ??? :kieh:

"on taas aika hyasinttien, usko pois sua äiti aattelen..."

Tuo joulupukin kuumalinja kuuluu myös joulun tunnelman tuojiin... vaikka joulupukin vaihdos vähä harmittiki :kieh:

Harmi tosiaan kun pukki vaihtui Kosti Kotiranta oli kyllä paras. Niin muistelen että hänelle tuli aivoverenvuoto tai jotain vastaava.
Kiva tää ketju...suunnitelin just että jos ens viikolla tekis porkkanlaatikot taas ajoissa pakkaseen =)

Alkuperäinen kirjoittaja Nocturne:
Harmi tosiaan kun pukki vaihtui Kosti Kotiranta oli kyllä paras. Niin muistelen että hänelle tuli aivoverenvuoto tai jotain vastaava.
Kiva tää ketju...suunnitelin just että jos ens viikolla tekis porkkanlaatikot taas ajoissa pakkaseen =)
mulla kans ärsytti se että se kosti läks pois ja tuli toinen pukki tilalle. se on ihan kuplauuno se uus pukki!

noustaan me mammat barrikadeille ja vaaditaan kosti takas |O |O |O |O

:D

Täällä jouluihminen myös! :wave: Rakastan joululauluja, niistä tulee lapsuuden joulut mieleen. Ostelen hissukseen pitkin vuotta tarjouksista joululahjoja ja laitan ne jemma-kaappiin talteen. Joulukorttien lähettäminen on ihanaa ja hämmästelen sitä, kuinka harva ikäiseni niitä lähettää. :xmas:

Yhteistyössä