näyttäisköhän tuo raskaustesti vielä mitään vai mitä tää on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja umppari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

umppari

Vieras
oksettaa ja maha aivan saakutin kipee ,otin särkylääkkeen,kävin paskalla mut ei auta:( sit menkkojen pitäis alkaa vasta 2-5päivän päästä.. mitetin että mistä tää oksetus tuntuu.. eilen aamulla tein jo yhen testin ja negaa näytti... alamaha oikeeltapuolelta aivan sairaan kipee... eikä menkoista oo ennen ollu kipeenä. mietin et jos ne sattuiski alkaan nyt tai sit olen raskaana... ei vaan näy vielä...mietin jo umpisuoltakin...

Veikkaan kyllä jotain muuta oireidesi syyksi,jos kerran eilen aamulla tehty testi negatiivista näytti. Onko kipu koko ajan vai meneekö välillä ohi? Kannattaisi mennä lääkäriin. Ei tuollainen kova kipu mikään raskausoire kyllä ole.

Mulla on näkyny tuossa vaiheessa, mutta eipä tuo kaikilla näy eli mahdollista että raskaana olet. Kannattaa odotella tuon testauksenkanssa , mutta jos niitä testejä on iso kasa ni eipä siitä haittaakaan ole jos testailet :) Oireisiin paha sanoa mitään voivat johtua mistä vaan.
Itselläni ainakin raskauden alussa oireena ovat olleet: Rintojen arkuus, pieni huimaus, olo "menkat alkaa ihan just" , maha sekaisin ja kerran pahoinvointi mutta viikkoja olikin jo 7+2 kun raskaus selvisi. Toivottavasti ei nyt olisi mitään vakavampaa!

no sitä siis minäkin että eihän nyt raskaudessa näin kieenä maha ole.. on sentään jo 3. mut otin tosiaan särkylääkkeen ja odottelen et jos menis ohi..oikeella puolella ja välillä juilii se kipu keskelle..soitin jo ukollekin töihin et jos mulla ois vaikka umppari,kun on niin kipeenä...ei pysty kunnolla käveleen..nyt löysin hyvän asennon tästä sängystä mut silti on kipeenä... ja tosiaan oksettaa... ja vähän palelee.. ajattelin et mun äiti tulee käymään parintunnin päästä niin käyn silloin tkssa jos ei ole mennyt ohi...siis viimeistään silloin...tiiä vaikka se umppari on...mut mietin sit myös tolllona raskautta:/ voi olla mahdollista mut nää kivut on kyllä aika kovat. tai sit jos ne menkat alkaaki ...

no kun mulla viikonloppuna pisteli nännin ympärystä ja myös muuten eilen kun rupesin miettiin ja sit eilen kun menin tupakalle niin oksetti se tupakka ja piti lopettaa siihen sen röökin veto.. en tiiä mitä tää on.. jos raskaan aoisin niin kuitenkin eilen negaa näytti

no sitä siis minäkin että eihän nyt raskaudessa näin kieenä maha ole.. on sentään jo 3. mut otin tosiaan särkylääkkeen ja odottelen et jos menis ohi..oikeella puolella ja välillä juilii se kipu keskelle..soitin jo ukollekin töihin et jos mulla ois vaikka umppari,kun on niin kipeenä...ei pysty kunnolla käveleen..nyt löysin hyvän asennon tästä sängystä mut silti on kipeenä... ja tosiaan oksettaa... ja vähän palelee.. ajattelin et mun äiti tulee käymään parintunnin päästä niin käyn silloin tkssa jos ei ole mennyt ohi...siis viimeistään silloin...tiiä vaikka se umppari on...mut mietin sit myös tolllona raskautta:/ voi olla mahdollista mut nää kivut on kyllä aika kovat. tai sit jos ne menkat alkaaki ...

No tuo kyllä kuulostaa selkeästi umpilisäkkeen tulehdukselta. Mene päivystykseen. Siihen kipuun ei särkylääke oikein auta.

no kun mulla viikonloppuna pisteli nännin ympärystä ja myös muuten eilen kun rupesin miettiin ja sit eilen kun menin tupakalle niin oksetti se tupakka ja piti lopettaa siihen sen röökin veto.. en tiiä mitä tää on.. jos raskaan aoisin niin kuitenkin eilen negaa näytti

Jos raskausoireita tulee,niin silloin raskaushormonia on jo sen verran veressä,että varmasti pitäisi testissä näkyä. Monet väittää kuitenkin toisin. Olen vahvasti sitä mieltä,että nyt on joku muu kyseessä,melko varmasti se umppari.

Yhteistyössä