Näyttääkö teidän mielestä Madonnan peppu hyvältä noissa jumppavermeissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tädää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tädää

Vieras
Kun mielestä tässä videossa se on jotenkin NIIIIIN oudon näkönen. Tuli vaan mieleen kun näin ton videon pitkästä aikaa...

http://youtube.com/watch?v=T8FikEflip4

Mun mielestä kans näyttää oudolle, mut en osaa selittää, että miten. Aikoja sitten olen tuon videon viimeksi nähnyt ja piti vain tarkistaa, että puhutaan samasta videosta.

Mun mielestä Madonna on aivan uskomattoman upean näköinen ikäisekseen. Mutta jos nyt kehtaa kritiikkiä antaa, niin voishan noita lihaksia olla pikkuisen vähemmän...

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Mun mielestä Madonna on aivan uskomattoman upean näköinen ikäisekseen. Mutta jos nyt kehtaa kritiikkiä antaa, niin voishan noita lihaksia olla pikkuisen vähemmän...

Rahalla ja plastiikkakirurgillahan tuota näköä saa.

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:

No sitä en kiellä ollenkaan ,etteikö näyttäis noin muuten hyvältä, mutta toi takamus on jotenkin niin hassun muotonen.

Mä en nää mitään outoa tuossa peffassa vaikka kuin tiiraan :o :D
Ettei se ois tuo jumppapuku?

Ja rahalla ja plastiikkakirgurgiallakaan ei nyt ihan kaikkea saa, näkeehän Madonnakin vaivaa kroppansa eteen... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Mä en nää mitään outoa tuossa peffassa vaikka kuin tiiraan :o :D
Ettei se ois tuo jumppapuku?

Ja rahalla ja plastiikkakirgurgiallakaan ei nyt ihan kaikkea saa, näkeehän Madonnakin vaivaa kroppansa eteen... :whistle:

Mistäs sitä tietää missä rasvaimuissa käy.Tietysti joutuu treenaamaan ammattinsa takia.
Lähinnä tarkoitin tuota naamaa.

Yhteistyössä