Mitäs tulee mieleen tän lapsen vanhemmista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miikukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miikukka

Vieras
Aluksi olin ihan että HÄH kun näin tän videon ja tuli ekana mieleen että kiroileeko nuo vanhemmatkin yhtä paljon. Katsokaa ja kauhistukaa :( kyl jäi vähän paha mieli tästä

http://www.youtube.com/watch?v=_pTeyviG594&playnext_from=TL&videos=UygBDJrZby0

Noo, mulle tulee mieleen että kotona on kirottu joskus...Lapset oppii nopeasti, ja sitä on "hienoa" sitten leikkiä isompaa miestä ja käyttää näitä vanhempien kiusaksi. Yleensäottaen paras tapa olla huomaamatta, kieltämällä saa joskus vaan entistä enemmän kiroamaan ja uhmaamaan. JA mikä parasta, että kun itsekin aikuiset jättää ne kiroilut pois...

Automatka on voinut olla pitkä ja väsyttävä, ei ole energiaa alkaa tuossa vanhemmilla tekemään mitään kolmatta maailmansotaa. Hihittely voi olla sitä reissuväsymystä vanhemmaltakin. Vaikuttaa vanhemmat silti ihan hyväntuulisilta, eivätkä liene mitään hermoheikkoja natseja. Että tämmöinen analyysi nyt tuli mieleen perhettä ja lähtökohtia tuntematta.

1 kuukausi sitten
"@Superassneko juu itel pääsi kerran kotona vittu(kuulin sen siskoni suusta)

ekaksi iskä kantoi tukasta wessaan? ja saippualla suu ja sitten KIRJAIMELLISESTI heitti minut tukasta pitäen omaan huoneeseeni D: "

Tämäkö se sitten on hyvä tapa lapsia kasvattaa?
Hyi!

Alkuperäinen kirjoittaja :D:
Hauska. Oon tuon nähny monesti ennenki mutta aina se naurattaa:D

Mua ei kyl naurattanut yhtään :(
En käsitä miksei autoa voinut pysäyttää vähäksi aikaa kun lapsella oli tosi paha olla. Vähäksi aikaa jalottelemaan ja sit taas matkaan..
Mutta meitä aikuisia on mineen junaan :(

Alkuperäinen kirjoittaja doris:
Alkuperäinen kirjoittaja :D:
Väsynythän tuo lapsi oli, joku kävelylenkkikö semmoseen tehoaa?

Tai sit vähäksi aikaan syliin...

Ehkä ottikin, mistäs tiedät minuutin videopätkän perusteella koko matkan kulkua, vaikka oiskin kestänyt monta tuntia ja pidetty taukojakin :) kyllä ne lapset nukahtamaisillaan saattaa vähän raivota kotonakin välillä jos on ollut vilkas päivä. Vaikka kuin sylittelee ja yrittää olla vieressä hyvällä tuulella rauhoittelemassa.

Yhteistyössä