Näytänkö mä teiänkin mielestä jotenkin ihan leikellyltä!? (kuva)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja siis:
miksi aina jos on kauniit kasvot, on hirveen ohuet ja rumat hiukset? Anteeksi.

Jos viittaat muhun, niin mulla on kyllä paksut hiukset. :) Valitettavan itsepäiset ja kurittomat myöskin, joten töihin kiskon ne yleensä ponnarille.

Mun mielestä huulet on ihan normaalit, itselläni huomattavasti muhkeammat :heart: Nenä on ihan "normaali", ei minusta mitenkään ruma tms. =)

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Siis mitä olet laittanut huuliin? Kaunis kuitenkin.

En mitään, se siinä niin outoa onkin! Aamuisin kun herään ne on välillä tollaiset tosi turpeat. En tiiä miks. Mahdankohan pureskella niitä unissani tai jotain?

Sulla on varmaan joku yliherkkyys. Onko teilläe sim. höyhentyyny? Nyt kesäkautena selittyy kyllä ihan vaan siitepölylläkin.

Alkuperäinen kirjoittaja kojootti:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Siis mitä olet laittanut huuliin? Kaunis kuitenkin.

En mitään, se siinä niin outoa onkin! Aamuisin kun herään ne on välillä tollaiset tosi turpeat. En tiiä miks. Mahdankohan pureskella niitä unissani tai jotain?

Sulla on varmaan joku yliherkkyys. Onko teilläe sim. höyhentyyny? Nyt kesäkautena selittyy kyllä ihan vaan siitepölylläkin.

Ei ole höyhentyynyä. Mutta voi olla että on jotain siitepölyherkkyyttä, ainakin sitä on suvussa jonkun verran.

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Näytät munkin mielestä tutulta. :o Asutko Turussa?

En, Itä-Suomessa. Mulla vaikuttaa siis olevan kaksoisolentoja, hauskaa :)

Taitaa Aurista tosiaan toinenkin tarkottaa kun Turussa vaikuttaa kyseinen neitokainen.

Mun ap:ta muistuttava kaveri asuu Turussa. :whistle:

Ihan hyvältä näytät, mutta tohon huulijuttuun olis munkin kiva saada vastaus, koska mullakin sitä aamulla on, kesällä että talvella. Eikä ole höyhentyynyä tai mitään allergioita tietääkseni. Enkä ole nussinut joka aamuyö.

Yhteistyössä