A
ap.
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja siis:miksi aina jos on kauniit kasvot, on hirveen ohuet ja rumat hiukset? Anteeksi.
Jos viittaat muhun, niin mulla on kyllä paksut hiukset.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja siis:miksi aina jos on kauniit kasvot, on hirveen ohuet ja rumat hiukset? Anteeksi.
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Alkuperäinen kirjoittaja siis:miksi aina jos on kauniit kasvot, on hirveen ohuet ja rumat hiukset? Anteeksi.
Jos viittaat muhun, niin mulla on kyllä paksut hiukset.Valitettavan itsepäiset ja kurittomat myöskin, joten töihin kiskon ne yleensä ponnarille.
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Alkuperäinen kirjoittaja v:Siis mitä olet laittanut huuliin? Kaunis kuitenkin.
En mitään, se siinä niin outoa onkin! Aamuisin kun herään ne on välillä tollaiset tosi turpeat. En tiiä miks. Mahdankohan pureskella niitä unissani tai jotain?
Alkuperäinen kirjoittaja kojootti:Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Alkuperäinen kirjoittaja v:Siis mitä olet laittanut huuliin? Kaunis kuitenkin.
En mitään, se siinä niin outoa onkin! Aamuisin kun herään ne on välillä tollaiset tosi turpeat. En tiiä miks. Mahdankohan pureskella niitä unissani tai jotain?
Sulla on varmaan joku yliherkkyys. Onko teilläe sim. höyhentyyny? Nyt kesäkautena selittyy kyllä ihan vaan siitepölylläkin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Näytät munkin mielestä tutulta.Asutko Turussa?
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Näytät munkin mielestä tutulta.Asutko Turussa?
En, Itä-Suomessa. Mulla vaikuttaa siis olevan kaksoisolentoja, hauskaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Näytät munkin mielestä tutulta.Asutko Turussa?
En, Itä-Suomessa. Mulla vaikuttaa siis olevan kaksoisolentoja, hauskaa![]()
Taitaa Aurista tosiaan toinenkin tarkottaa kun Turussa vaikuttaa kyseinen neitokainen.