Navasta asiaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja omaannapaantuijottelija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

omaannapaantuijottelija

Vieras
Minulla on hieman hassu aihe ja jotkut saattavat ajatellakkin että on minullakin murheet.. Mutta tämä asia on vaivannut minua koko ikäni :/ Nimittäin napani.
Minulla ei ole navan kohdalla semmoista kuoppaa, joka suurimmalla osalla ihmisistä on. Eikä minun napani varsinaisesti pullota uloskaan. Napani on melko tasainen, ehkä pikkiriikkisen kuopalla muusta mahastani. Olen hyvin epävarma ulkonäköni suhteen, ja vatsani on muuten mielestäni erittäin kiva ja treenattu, lukuunottamatta tätä napaani.. Asia harmittaa minua suuresti ja viime aikoina en ole muuta ajatellutkaan kuin omaa napaani :D.

Voiko asialle tehdä jotain? Tämä ei ole välttämättä oikea paikka kysyä tämmöisistä kehon/leikkaus asioista mutta olisi kiva kuulla onko teillä muilla tämmöistä melko "tasaista" napaa? En tiedä auttaako leikkaus tähän sillä napaa pitäisi saada syvemmälle, tai ihoa jotenkin siirrettyä.. Paljonko tämmöiset leikkaukset maksaisivat? Kiitos paljon jo etukäteen! =))

Kyllä, olen itsekin nähnyt tämän kyseisen huippumallin kuvia ja olen kiitollinen että minulla on edes jonkinlainen napa :) Ja kyllä minä itse pystynkin napani kanssa elämään ja monet käskevät olemaan vain ylpeitä persoonallisesta navasta. Mutta kun minulle tulee niin epävarma olo kun maailma on kuitenkin pinnallisia ihmisiä täynnä ja vaivaannun siitäkin kun ystäväni katsovat napaani ja ihmettelevät miksei siinä ole "reikää".. :/

Hmm.. etköhän totu paremmin, mitä vanhemmaksi tulet. Mulla on navassa luomi, nuorempana häpesin ja inhosin napaani, mutta nykyään tykkään siitä :)

Veikkaan että sun napa on ihan hyvä.

Tuntuu hassulta, mutta nuo pienetkin sanat saivat minut suhtautumaan napaani jo edes vähän positiivisemmin! :)
Ja niinkuin sanoit, totun varmaan napaani paremmin vanhemmiten. Sillä nyt tämän murrosiän keskellä pienetkin ongelmat ja ihonvirheet aiheuttavat minulle suurta stressiä.
En silti voi sille mitään että tulen aina kadehtimaan ystäviäni ja muita ihmisiä joilla on "normaali kuoppa napa". Siksi olenkin kiinnostunut tietämään onko jotain suhtkoht vaarattomia leikkauksia olemassa tämmöisen navan muokkausta varten.. tosin plastiikkakirurgia tuntuisi jotenkin väärältä ja oudolta :/ mutta haluaisin kuulla vain mahdollisuuksista. Tai voiko napani työntyä iän myötä enemmän sisäänpäin, sillä olen nyt 15v ja suht koht hoikka. Tosin ei se rasvamäärä siihen varmaan vaikuta koska erittäin laihoilla malleillakin on ihan kuoppanapa? :o

Mun napa oli suht normaali ennen raskautta, raskauden jälkeen se venahti niin, että nykyään se näyttää siltä kuin pieni ihminen vilauttaisi paljasta pyllyään pyöreästä ikkunasta. :D

tuo edellinen kommentti oli siis vierailijan viestiin :D
En saa kuvaa päähäni tuosta kuvailemastasi navasta jonka päällä on nahka mutta kyllä minä ottaisin mielummin syvän navan :)

Ole ylpeä persoonallisesta navastasi! Kavereillasi on tusinanavat, varmaan haluaisivat erikoisemmat, mutta sitäpä ei voi noin vain valita.

En tiedä leikkauksista, mutta älä nyt tyttö hyvä napaasi leikkauta! Ties vaikka tulee napatyrä joku kaunis vuosi, joudut sitten uudestaan operoimaan.

minullakin on tuollainen navan "välimuoto" eli ei täysin ulkoneva, mutta kuitenkin enemmän ulkoneva kuin kuoppa napa. häpeän napaani... vaikuttaako rasvakerros tai vatsalihakset navan muotoon? entä tietääkö kukaan tällaisista leikkauksista? :)

Hmm.. etköhän totu paremmin, mitä vanhemmaksi tulet. Mulla on navassa luomi, nuorempana häpesin ja inhosin napaani, mutta nykyään tykkään siitä

Hmm.. etköhän totu paremmin, mitä vanhemmaksi tulet. Mulla on navassa luomi, nuorempana häpesin ja inhosin napaani, mutta nykyään tykkään siitä :)

mullakin on navassa luomi ja olen hyvin epävarma siitä. Haluaisinkin joskus pukea lyhyempiä paitoja mutta en uskalla napani takia. Mietin jos sen voisi poistaa niin jääkö siitä sellainen hassun näköinen tasainen kuoppa kun eikös ylensä navassa ole vähän niinkuin jotain mutkia tai sellaisia.

Yhteistyössä