Nauti nyt Jenny 30 v täysillä providereistasi. Nuoremmat naiset syrjäyttävät sinut pian kun vaan muutamia vuosia kuluu ja väistämättä rupsahdat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jennyn pitää vaihtaa aina vain vanhempiin miehiin.
Olen kauan puolihuolimattomasti seurannut Hjallis Harkomon naistouhuja.
Kerran selasin lehteä Töölön kuntosalilla. Silloin hän oli lööpin mukaan saanut sydänkohtauksen lomamatkallaan sen aikaisen naisystävänsä kanssa. Meno ei siitä hiljentynyt, ja naisten vaihto jatkui kuin sukkien ja paitojen kanssa vekslaaminen.
Nyt hänellä on lastensä ikäinen naispuoliso. Olisi edes kerran vaihtanut vaihtelun vuoksi miespuoliseen.
En ymmärrä mitä naiset näkevät tuon tyypin kanssa olemisessa.
Tuskin raha on ainut moottori suhteessa roikkumiseen. Sipoossa olen käynyt vain ohiajomatkalla ja kerran sienimetsässä.
Kyllä kaduttaisi, jos olisit lähtenyt samaan ralliin mukaan. Joka päivä pitäisi käydä haudoilla kukkia kastelemassa.

Olen kauan puolihuolimattomasti seurannut Hjallis Harkomon naistouhuja.
Kerran selasin lehteä Töölön kuntosalilla. Silloin hän oli lööpin mukaan saanut sydänkohtauksen lomamatkallaan sen aikaisen naisystävänsä kanssa. Meno ei siitä hiljentynyt, ja naisten vaihto jatkui kuin sukkien ja paitojen kanssa vekslaaminen.
Nyt hänellä on lastensä ikäinen naispuoliso. Olisi edes kerran vaihtanut vaihtelun vuoksi miespuoliseen.
En ymmärrä mitä naiset näkevät tuon tyypin kanssa olemisessa.
Tuskin raha on ainut moottori suhteessa roikkumiseen. Sipoossa olen käynyt vain ohiajomatkalla ja kerran sienimetsässä.
Kyllä kaduttaisi, jos olisit lähtenyt samaan ralliin mukaan. Joka päivä pitäisi käydä haudoilla kukkia kastelemassa.
🤣

Tsirp tsirp.
Ilolinnun sirkutus
on railakas mutta
ah, lyhyt.
Ei häntä montaa
vuotta poljeta,
tämä lienee
selvää jo uraa
aloitettaessa.

Nuorta tuoretta
tirpua puskee
markkinoille tiukkaan
tahtiin.. Elämä on,
totesi rummå, kun
tegareitaan hangesta
etsi. 🤷💁

Ehkäpä hän alkaa
neitosten emoksi ja
par#ttajaksi ja tekee
fygyt jatkossa sillä..?

*geneerinen
rummån arkkityyppi,
ei kukaan hlö. 🥳

Tsirp tsirp.
Ilolinnun sirkutus
on railakas mutta
ah, lyhyt.
Ei häntä montaa
vuotta poljeta,
tämä lienee
selvää jo uraa
aloitettaessa.

Nuorta tuoretta
tirpua puskee
markkinoille tiukkaan
tahtiin.. Elämä on,
totesi rummå, kun
tegareitaan hangesta
etsi.

Ehkäpä hän alkaa
neitosten emoksi ja
par#ttajaksi ja tekee
fygyt jatkossa sillä..?

*geneerinen
rummån arkkityyppi,
ei kukaan hlö.

*Rummå =
nainen yli 28 v.

Niin.
Minänyttässäsitten
satiirisesti vähänpikkusenhippusen
heijastelin tätä palstan
viikonlopun tunnelmaa
tuolla
R U M M Å - kommentillani.
Räyh siellä, räyh täällä.. 🧐

Rummå, 29, voi lintuilun
jälkeen aloittaa
kocemusasiantuntijana.
'Näin hoidan croonisen
hiivan --- ja muut Pircca-
niksit piiraccaterveyteen'.

Jos laittaa kahdensadan
asiakkaan kanssa
per viikko,
on siinä syytä pitää
lompsa huollettuna.

Vai kasvaako
s.i.n.n.e kenties kerros
kaarnaa
kovassa kulutuksessa?

Sitä mä en tiedä, vaikka
paljon tiedän, olenhan
nörtti ja kävelevä Google.

🎃🤞👻

Karkki vai kepponen? 💁

Voin olla väärässä, mutta minun mielestäni provider-dynamiikka parisuhteessa liittyy uuskonservatismiin vähän samalla tavalla kuin tradwife-ilmiö. Tämä lehtijuttu taas kertoo useiden miesten samanaikaisesta deittailusta ja rahan yms. etujen vaatimisesta osana tuota deittailua. Siinä ei ole mitään konservatiivista. Kyse on lähinnä kurtisaanielämästä. Ei pitäisi sotkea sosiokulttuurisia termejä.

Viittaako aloituksen otsikko siihen, että ap on Jennylle kateellinen? Jos on, mille - lukuisille deittikumppaneille vai elämäntavan mahdollistamalle kulutuskäyttäytymiselle?

Tuosta jutusta:
Jennyn mielestä jokaisen naisen tulisi myös huolehtia siitä, että omat raha-asiat ovat aina kunnossa. Provider-miehestä ei voi toivoa ratkaisua omiin luottovelkoihin.
– Vaikka deittailen provider-miehiä, minulla on aina omaa rahaa ja tulee olemaan. Ikinä ei voi olla miehen armoilla missään tapauksessa.
Silti Jennylle on tärkeää, että mies tienaa hyvin.
– Elämäntyylini on tosi kallis, joten sen takia rahaa pitää olla.
Hän itse pitää yrittäjistä, sillä yrittäjillä on usein hyvät ongelmanratkaisukyvyt sekä halu parantaa elämäänsä. Hänen mielestään raha kertoo myös siitä, että miehellä on pitkäjänteisyyttä, kurinalaisuutta ja suunnitelmallisuutta.

– Se on paljon parempi mittari kuin mitä miehet voivat treffeillä selittää. Niistä ei koskaan tiedä, mikä on totta.

Jennyn ohjeita kanssasisarille

Viimeksi muokattu:
Viittaako aloituksen otsikko siihen, että ap on Jennylle kateellinen? Jos on, mille - lukuisille deittikumppaneille vai elämäntavan mahdollistamalle kulutuskäyttäytymiselle?

Tuosta jutusta:
Jennyn mielestä jokaisen naisen tulisi myös huolehtia siitä, että omat raha-asiat ovat aina kunnossa. Provider-miehestä ei voi toivoa ratkaisua omiin luottovelkoihin.
– Vaikka deittailen provider-miehiä, minulla on aina omaa rahaa ja tulee olemaan. Ikinä ei voi olla miehen armoilla missään tapauksessa.
Silti Jennylle on tärkeää, että mies tienaa hyvin.
– Elämäntyylini on tosi kallis, joten sen takia rahaa pitää olla.
Hän itse pitää yrittäjistä, sillä yrittäjillä on usein hyvät ongelmanratkaisukyvyt sekä halu parantaa elämäänsä. Hänen mielestään raha kertoo myös siitä, että miehellä on pitkäjänteisyyttä, kurinalaisuutta ja suunnitelmallisuutta.

– Se on paljon parempi mittari kuin mitä miehet voivat treffeillä selittää. Niistä ei koskaan tiedä, mikä on totta.

Jennyn ohjeita kanssasisarille
"Hän itse pitää yrittäjistä, sillä yrittäjillä on usein hyvät ongelmanratkaisukyvyt sekä halu parantaa elämäänsä."

Tämä erottaa yrittäjät työntekijöistä ja puhumattakaan elämäntapatyötyömistä.

Yhteistyössä