Nauroin eilen vedet silmissä Putousta.

Jep! Aikamoinen kokoonpano. Mukamas niin järkevää asiaa kaikilla... vähän niinkuin Kakslussa tulevaisuudessa, jos ei uusia sallita syntyväksi tänne ja annetaan vanhojen kukkien rehottaa luonnontilassa, ilman kitkemistä.:D

Katsoin lasten kanssa netistä Katsomosta se tänään.
Kyllä naurettiin!! :D :D :D

Tänä vuonna en aikonut katsoa sitä(syystä että ei ne kaikki jutut niin hauskoja ole aiemmin olleet ja se on pitkä ohjelma jne), mutta kun lapset olivat isällä katselleet ja siitä puhuivat, niin ajattelin heidän kanssa sitä sitten katsoo.
Ehditään niin vähän tv:tä töllöttää, että ei kerkiä läheskään kaikkea katsoo mitä tahtoiskin!

"kyynel"
Oli hyvä jakso, kyllä, ja Kristan pokan pitely ilahdutti erityisesti. Ja lapset ihmetteli kun isäntä ja minä kierittiin sen Usko Eevertin juttuja... Mä oon kyllästynyt siin Jani-Petteriin

Mä oon niin myyty just tollaselle huumorille :D
Seuraavaks vois tippua se JaniPetteri, mä en jaksa kuunnella sitä enää :ashamed:

Miehen kans viljellään täällä niitä heittoja kuten "senttien kanssa hikoiltiin" jne :LOL:

"shihtzu"
Joo kyllä nauratti, vaikka en usein naureskelekaan tuollaisille ohjelmille, mutta eilen sai kyllä hekottaa ihan kunnolla. Se Yossun loppu, kun silikonitissi oli räjähtänyt, niin se oli kyllä aika huippu.

Jani-Petteri on minuakin alkanut hieman ärsyttämään, hahmo on jäänyt vähän junnaamaan paikoillaan, sen pitäisi nyt keksiä siihen jotain uutta.

Usko Eevertti on minusta kyllä paras :D

J-P voittoon
[QUOTE="vieras";25602652]Se mummo on ihan surkee. Harmi, että Yossu tippui. :([/QUOTE]

Ensimmäisen kerran yossu olikin ihan mukiinmenevä.
Mutta en nyt niin harmittelisi hänen tippumistaan. Seuraavaksi lentää se herpesluomi :D

Kflfgö
Harmi kun jossun tissi räjähti äänestysajan jälkeen, se oli sen paras juttu tähän messessä, olis pelastanut jossun jos se ois räjähtäny heti. Jp ois saanu lähtee

omg
Pitää olla aika köyhä elämä ihmisellä kuka viitsii ja jaksaa katsoa kyseistä ohjelmaa ja pitää sitä vielä hyvänä. Kaikki ketkä täällä on kertonut pitävänsä siitä niin menettää samalla uskottavuutensa.

Yhteistyössä