NAURETTAVAA!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja VIERAS
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No johan pomppas...!!! :kieh: Eli rangaistaan korkeakoulutettuja (eläkkeelle vasta 70 v). Mitä enemmän kouluttaudut, sitä myöhemmin pääset eläkkeelle eli ei muuta kun suoraan peruskoulusta vaan työelämään, koulutuksella ei mitään virkaa.?!?! Äitiysvuodet myöhentäisi muka eläkkeelle pääsemistä eli minä pääsisin joskus 80 v. eläkkeelle?!? Oliko se äijä ihan tosissaan!!!? Nyt kylllä rupes suututtamaan tuollaiset ehdotukset.

Alkuperäinen kirjoittaja erka:
No johan pomppas...!!! :kieh: Eli rangaistaan korkeakoulutettuja (eläkkeelle vasta 70 v). Mitä enemmän kouluttaudut, sitä myöhemmin pääset eläkkeelle eli ei muuta kun suoraan peruskoulusta vaan työelämään, koulutuksella ei mitään virkaa.?!?! Äitiysvuodet myöhentäisi muka eläkkeelle pääsemistä eli minä päsisin joskus 80 v. eläkkeelle?!? Oliko se äijä ihan tosissaan!!!? Nyt kylllä rupes suututtamaan tuollaiset ehdotukset.

Minäkin sitten hoitelisin potilaita yli 80-vuotiaana kurttuisena mummona. Rollaattorin kanssa yrittäisin saada potilaita esim. vessaan :)

Mä myös luin tuon, ja olin et mitä ihmettä... Lääkärit ja tuomarit eläkkeelle 75v-mummuina ja pappoina, duunarit jotka eivät joutuneet edes sitä opintolainaa ottamaan, pääsisivät eläkkeelle 63-vuotiaina. Todella reilua.

Muuten, nuo kaikkein korkeimmin koulutetut ammatit ovat ehkä vähän sellaisiakin, että vanha ihminen ei enää ammattiinsa edes pysty! Harva varmaan haluaisi esim. 75-vuotiasta kirurgia leikkaamaan itseään?

Yhteistyössä