Naurettavaa, mutta miten jaksaa vielä muutama tunti..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NewArtRiot
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

NewArtRiot

Vieras
Oon ihan totaalisen poikki! Mies on ollut viime ja tämän viikon aamusta iltaan töissä, lapset nähneet isäänsä vain pikaisesti ruokatunnilla. Tämä viikko ollaan kaiken lisäksi jouduttu olemaan neljän seinän sisällä, kun tyttäret on flunssassa. Tänään piti olla miehellä normaalipäivä, mutta toisin kävi. Nyt en vain kertakaikkiaan meinaa jaksaa iltaan asti, siihen että saa nuo pikkupotilaat petiin. Tänään on vieläpä kuopuksen synttärit, raukka on kaikista kipein. Keskimmäinen jo sen verran parempana, että on jaksanut kiukutella ja kiusata siskoja koko päivän. Toiset kiukuttelevat huonoa oloaan.

Kehtaisinkohan mie huomenna lähteä pitkälle lenkille tai jotain, kun ensin annan miehen nukkua pitkään? Tuntuu tosi vaikealta ajatus jättää tämä kaikki miehen harteille, kun on ite hoitanu hommat yksinään näin kauan.

Kiitos. Ja anteeksi. :ashamed:

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Tässä pari lisää! :hug: :hug:

Tiedän tunteen! Mun mies on yleensäkkin töissä klo 9-23, ja joskus mä repäsen ja lähden sitten keskellä yötä parinkymmnenen minuutin kävelylle. Tulee het uus olo!
Että vknloppuna lenkille siitä, mars! Ja lenkillä voi muuten poiketa kahvilaankin, vaikka ihan ittekseen, ostaa vaan kiskasta hyvän lehden seuraksi! :)

Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:
Alkuperäinen kirjoittaja jenmo:
Olet sen huomisen lenkkisi ansainnut! Ja ihana äiti olet, kun olet noinkin hienosti YKSIN jaksanut pikkupotilaita hoitaa! :flower: :hug: :heart:

Kiitos! Tuo todella lämmitti sydäntä! =)

Ei kestä kiittää.. Mitä nyt muutaman juttus olen täältä lukenut, niin vaikutat todella kivalta ja sydämelliseltä tyypiltä ja ois kiva joskus sun kanssa vaikka jutella enemmänkin

:hug:

Alkuperäinen kirjoittaja TilkkuTyttö:
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Tässä pari lisää! :hug: :hug:

Tiedän tunteen! Mun mies on yleensäkkin töissä klo 9-23, ja joskus mä repäsen ja lähden sitten keskellä yötä parinkymmnenen minuutin kävelylle. Tulee het uus olo!
Että vknloppuna lenkille siitä, mars! Ja lenkillä voi muuten poiketa kahvilaankin, vaikka ihan ittekseen, ostaa vaan kiskasta hyvän lehden seuraksi! :)

Kiitos paljon! =) Hyviä ideoita!

Ei kestä kiittää.. Mitä nyt muutaman juttus olen täältä lukenut, niin vaikutat todella kivalta ja sydämelliseltä tyypiltä ja ois kiva joskus sun kanssa vaikka jutella enemmänkin

Kiitos, mutta ootko nyt ihan varma ettet ole erehtyny henkilöstä? :D Mä olen se palstan kauhistus! :D Mulle saapi laittaa yksäriä!

Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:

Kiitos, mutta ootko nyt ihan varma ettet ole erehtyny henkilöstä? :D Mä olen se palstan kauhistus! :D Mulle saapi laittaa yksäriä!

Ei kai miun vaan tartte olla huolissani ;) :whistle: :laugh:

Yhteistyössä