Naurettava Cheek

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras."

Vieras
Miksi mulla ärsyttää tuo Cheek ja sen omahyväinen ilme ja koko saakelin nimi. Se esiintymistyylikin on yhtä pelleilyä ja ns. suuren maailman matkimista ja se musiikki, miten siitä voidaan pitää?. Ja tuo tuleva tiedotustilaisuus. Aivan mega-hyper-extra-tärkeää tiedotettavaa ja kyllä Suomen mediassa kohistaa. Yöks!

[QUOTE="vieras.";29221489]Miksi mulla ärsyttää tuo Cheek ja sen omahyväinen ilme ja koko saakelin nimi. Se esiintymistyylikin on yhtä pelleilyä ja ns. suuren maailman matkimista ja se musiikki, miten siitä voidaan pitää?. Ja tuo tuleva tiedotustilaisuus. Aivan mega-hyper-extra-tärkeää tiedotettavaa ja kyllä Suomen mediassa kohistaa. Yöks![/QUOTE]

Juu, sen kasvoilla on jotenkin ärsyttävä ilme aina. Omahyväinen ehkä? Ja ulkonäkö liian sliipattu. En tiedä miksi ärsyttää. Minusta myös epämiellyttävä olemus, vaikka siinä jossain tv-sarjassa vaikuttikin mukavalta. Kiva että menestyy,mutta huonolla musalla tosin...

On kyllä omahyväisen, leuhkan ja teennäisen näköinen ja oloinen. Sellainen kuva tullut kyllä ja jokainen lehtikuva ja haastattelu ja biisi vahvistaa sitä mielikuvaa. Ja tuollainen mega-tiedotustilaisuus tuntuu aivan naurettavalta. Pikkusen nöyryyttä pojalle ei tekis pahaa.

(Musiikista en nyt viitsi sanoa mitään..onhan sitä monenlaista örinää ja ähinää ennenki levytetty..)

Cheek lähetti salaperäisen kutsun Suomen medialle - syynä merkittävä uutinen - Ilta-Sanomat

Cheek näyttää herättävän suuria tunteita puolesta ja vastaan. En ymmärrä miksi hän ärsyttää noin paljon. Saatteko yliannostuksen teinien kautta vai miten häneen törmäätte?

Siinä ihmisessä on jotain erittäin ärsyttävää. En seuraa hänen tekemisiään, tai kuuntele hänen musiikkiaan. Mutta kun tyyppi osuu silmiini, hän arsyttää. Mielestäni liian omahyväinen ja käyttäytyminen jotenkin liian harkittua. Ei aidon oloinen ihminen ollenkaan.
Mutta minun puolestani tehköön mitä tekee. Ei kiinnosta minua. Mutta olen samaa mieltä aloittajan kanssa, jotenkin ärsyttävä tyyppi, mutta eihän se itselleen mitään voi...

Yhteistyössä