naurattaa, tyttöketjuun liittyen

  • Viestiketjun aloittaja ps:
  • Ensimmäinen viesti
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Sekin pitää muistaa että kunnon rakastajat tekevät tyttöjä! :LOL: :LOL: :LOL:
Et sinä ainakaan ole kunnon rakastaja jos sul on kaksospojat, se kertoo vaan siitä että naimistapasi on huonontuneet esikoisen jälkeen tai siitin kutistunut.
Voi vaimoparkaa. :(
 
J
'Poikia mies toivoo, tyttöjä rakastaa' Näin mulle sanoi muori, kun puhuttiin juuri näistä, että poika on miehelle tärkeä.
Voin vapaasti sanoa, että ultrassa lääkärin todettua lapsen olevan tyttö, niin miehellä venähti naama, oli todella pettynyt.
Mutta kun tyttö syntyi.. Se itku ja selvä ilo näkyi miehestä.. Myöhemmin totesi, että oli pässi, kun halusi pojan ensimmäisestä.
Ja että kumpikin laji sopii.
Ja poika syntyi sit myöhemmin. Mutta ekan lapsen kohdalla se syntymä vaikutti mieheen rajuiten
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Sekin pitää muistaa että kunnon rakastajat tekevät tyttöjä! :LOL: :LOL: :LOL:
Et sinä ainakaan ole kunnon rakastaja jos sul on kaksospojat, se kertoo vaan siitä että nussimistapasi on huonontuneet esikoisen jälkeen tai siitin kutistunut.
Voi vaimoparkaa. :(
Siis kaksoset on molemman merkkisiä. Vai olisiko vaimo pettänyt noita tyttöjä tehdessä ja poika on ainoastaan minun? :whistle:
 
Keittiönoita
Mun isäni kyllä toivoi poikaa. Mutta siihen oli ihan syynsäkin...kas kun ajatteli, että kun sen oman firman sitten perustaa, olisi firmalla jatkaja. Mutta ellettiinkin vielä aikaa, jolloin tytöt meni naimisiin ja tyttöjen "unelma-ammatti" oli äiti ja miehet kävi töissä. 2 tyttöä isälläni on ja toinen tytöistä on nyt sen firman toimitusjohtaja. Eli ei tarvinnutkaan poikaa työnsä jatkajaksi. Ja me tytöt osattiin kyllä puhua isämme kanssa fysiikasta, matemaattisista ongelmista jne.

Exäkin toivoi poikaa ja pojan myös sai. Exällä kun oli tyttö ennestään. Ja sanottakoon, että minäkin toivoin poikaa, kun mulla oli jo tyttö ennestään. On mukavaa, kun on molemmat, vaikken koskaan ole tolle junnulle mikään isähahmo ollutkaan ja olen sujuvasti jättänyt "äijähommelit" exän harteille. Toki tytön kanssa olisi voinut käydä kalassa, lätkämatseissa, futismatseissa, ampumassa ja keskustella varusmiespalveluksen merkityksestä, mutta mä luulen, että ainakin exälle on ollut mukavaa, kun on voinut tehdä noita poikansa kanssa. Mäkin olen sen verran vanhan kansan ihminen, että en olisi kokenut kovin mielekkääksi ostella pojalleni barbeja ja ommella niille hienoja vaatteita tai käydä poikani kanssa ihastelemassa prinsessakrääsää, nukkekoteja, suihkugeelejä, ommella pojalleni ihania rimpsumekkoja yms.
 

Yhteistyössä