naurattaa, tyttöketjuun liittyen

  • Viestiketjun aloittaja ps:
  • Ensimmäinen viesti
ps:
siis oikeastiko tyttöjen äidit luulee että mies halusi tytön? tai vielä useampia? :D siis kyllä on pahimmanlaatuista kusetusta itelleen. ei kai se mies uskalla edes sanoa mitä se haluaa! ei varmastikaan tyttöä jota sitten kaikki nai, haloo :D

oli isä nörtti tai urheiuihullu, poika on parempi





 
..
no jos ne tytöt olisi niin kauheita miehen mielestä, niin kaipa se lähtisi kävelemään..? ja miten niin tyttöä kaikki nai? yhtä hyvin pojalla voi olla useita kumppaneita ja tytöllä vaan yksi.
 
Kuka jaksaa vatvoa aina näitä samoja asioita??? En ymmärrä!
Jos yhden mies haluaa pojan niin toisen mies voi haluta kyllä yhtä hyvin tytön.
Mun mies halusi pojan ja sai sen, niin toivoin minäkin poikaa. Mutta eiköhän se tyttökin ois ollut ihan yhtä rakas. Tunnen miehen joka oikeasti sydämestään halusi tytön mutta sai pojan, rakastaa poikaansa yli kaiken.

Miten näistä asioista jaksetaan vatvoa päivästä ja vuodesta toiseen??

 
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Alkuperäinen kirjoittaja ps::
ei varmastikaan tyttöä jota sitten kaikki nai, haloo :D
Siis oikeesti hyi vittu tota sun ajatusmaailmaa, olet oksettavin ihminen mihin oon pitkäänaikaan törmännyt palstalla. Oikeesti olet oksettava. :eek:
ap:llä on huolestuttavasti vinksahtanu seksuaalinen ajatusmaailma :eek: :eek: Haluaako ap itse naida kaikkea mikä liikkuu ja kuvittelee, et kaikki muutkin tekee niin???????
 
Alkuperäinen kirjoittaja ps::
siis oikeastiko tyttöjen äidit luulee että mies halusi tytön? tai vielä useampia? :D siis kyllä on pahimmanlaatuista kusetusta itelleen. ei kai se mies uskalla edes sanoa mitä se haluaa! ei varmastikaan tyttöä jota sitten kaikki nai, haloo :D

oli isä nörtti tai urheiuihullu, poika on parempi
Voi kuule, aikas yksinkertainen olet. Meillä on 3 poikaa, ja tietysti miehelle tosi rakkaita. Lapsista 2 on yhteistä. Ja enää ei takuulla lapsiaan vaihtaisi.

Kun odotin keskimmäistä, ultrassa kysyttiin, kumpi on tulossa. Olisitpa silloin ollut näkemässä miehen pettynyttä ilmettä. Tai sitten sama tilanne, kun odotin kuopusta, ja taas lääkäri sanoi, hei vaan sun heiluvillesi ultrassa. Mies oli kuin maansa myynyt.

Mies on kuvitellut, että tyttöjen kanssa pääsisi helpommalla, ja todellakin on toivonut tyttöä molemmilla raskauskerroilla, ja edelleenkin hänelle kelpaisi prinsessa.
 
Tuleva mama
Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:
Uskon vahvasti ,että jokainen mies toivoo mielessään ainakin jossain vaiheessa saavansa poikalapsen. Ja nainen vastaavasti toivoo tyttölasta.
Usko vain. Mutta ainakaan minulle ja miehelleni lapsen sukupuolella ei ole mitään merkitystä. Mä en ainakaan osaa edes ajatella sitä noin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja moro:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Kyllä minäkin poikaa toivoin: tuli tyttö.... Seuraavaksi toivoin taas poikaa: tuli kaksosset! Nyt en uskalla enää toivoa mitään... :ashamed:
ihana :D
Silloin meinasi ruveta kylmäämään kun ekassa ultrassa sanoivat että kaksi poikaa! Onneksi ei ollut kuitenkaan kuin yksi...Ajattelin että näin se luonto kostaa kun alkaa "valkkaamaan"!
 

Yhteistyössä