Naurattaa toi ukko :) (turha)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja komiaperse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

komiaperse

Jäsen
23.03.2006
70
0
6
Se kukkuu yleensä aina monta tuntia mun jälkeen vielä ylhäällä, ja kerrankin se lähti nyt ajoissa nukkumaan. No nyt se on käyny tossa varmaan kolmesti jo vessassa, pari kertaa juomassa, kerran tupakalla, tuli nyt lukeen lehtee keittiöön ja haukottelee kovaäänisesti...
Kai se on mentävä paneen... siis laittaan nukkuun... :heart:
 

Similar threads

Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä