Naurattaa toi kaverin mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "alice"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"alice"

Vieras
Oli tossa eilen illanistujaiset, joihin tuli mun kavereita miehineen. Hauskaa oli, mutta tulipa opittua etenkin kavereiden miehistä paljon uutta. Yhden kaverin mies kyllä jäi erityisesti mieleen. Melkein kaikissa miesten jutuissa tuntui olevan pihalla. Ei tiennyt autoista mitään, sanoikin ettei "osais ees öljyjä vaihtaa". No renkaat sentään osaa vaihtaa ja tankata :)

Remppahommissa se ei kuulemma pärjää lainkaan. Aina pitää netistä kattoo että saa jotain aikaan. Hih, mahtaakohan se sängytouhuissakin tarkastaa ensin netistä :) Mies ite sano, että on "ihan käsi". Kuulemma oli käsityöt koulussa aina kutonen. Miten voi olla niin huono.

Ei miehen kaikkee tartte osata, mut en vois ees kuvitella että seurustelisin miehen kaa joka ei osaa pätkääkään hoitaa niitä perinteisiä miehen hommia. Ja tosiaan mun tää kaveri jolla toi mies on, ei tosiaan oo mikään poikatyttö joka niitä osais. Sanokaa mitä sanotte, mutta hankalaksi menee jos tommosen tumpelon mieheksi ottaa.

[QUOTE="vieras";27159059]Semmosia ne hissukat on, pihalla kuin lumiukko kaikissa tilanteissa. Onneksi niitä ei kukaan halua itselleen vaan jäävät aina peräkammarin tumputtajiksi.[/QUOTE]

No ei se mikään hissukka ollut. Hyvinkin puhelias. Välillä tuntu, että ois vähemmälle voinu jättää niitä omia juttuja jotka ei ketään kiinnostanut. No niin se sitten tekikin illan edetessä. Ei se mikään semmonen tumputtajatyyppi ollu yhtään, ehkä enemmän semmoinen olevinaan jotain.

Ei munkaa mies osaa nuita, renkaat tosiaan osaa vaihtaa ja lampun laittaa kattoon, maalata seinää ja ehkä listat irottaa ja laittaa takas.

Mä osaan ite jonku verran ja sen mitä en niin soitan iskälle, miehen veljelle, serkulle yms joka ne osaa ja tulee mielellään tekee, ihan simppeliä.

[QUOTE="ap";27159075]No ei se mikään hissukka ollut. Hyvinkin puhelias. Välillä tuntu, että ois vähemmälle voinu jättää niitä omia juttuja jotka ei ketään kiinnostanut. No niin se sitten tekikin illan edetessä. Ei se mikään semmonen tumputtajatyyppi ollu yhtään, ehkä enemmän semmoinen olevinaan jotain.[/QUOTE]

Hyvä itsetunto auttaa noihin ongelmiisi...

• Tykkää
Reactions: Data
Huh huh. Mikä ihmetyksen aihe. Ei kaikkien miesten tarvitse olla jotain rasvanikkareita. Mikähän kaveri oli ammatiltaan? Tuomari, lääkäri, varmaan sellainen jolla on varaa maksaa ulkopuolisen ammattilaisen avusta... monien tee-se itse- nikkareiden kodissa toisiaankin huomaa, että on näkyvissä voimakas oma kädenjälki...

Mites ne aloittajan ompelu- ja ruuanlaittotaidot? Toivottavasti pukeudut naisellisesti ja sinulla on pitkät hiukset, jotka ovat päivisin kiinni. Jne. ;) Oikeasti, tuuleta jyrkkää ja yksinkertaista maailmaasi ja sivisty.

• Tykkää
Reactions: Joxu
[QUOTE="mä vaan";27159091]Huh huh. Mikä ihmetyksen aihe. Ei kaikkien miesten tarvitse olla jotain rasvanikkareita. Mikähän kaveri oli ammatiltaan? Tuomari, lääkäri, varmaan sellainen jolla on varaa maksaa ulkopuolisen ammattilaisen avusta... monien tee-se itse- nikkareiden kodissa toisiaankin huomaa, että on näkyvissä voimakas oma kädenjälki...[/QUOTE]

Työtön lukion käynyt höntti.

Mä taas ottaisin kaveriini vastaavanlaisen miehen heti. En hänen miestään mutta samanlaisen. Voin kuvitella ettei kaverinikaan mies osaa tuollaisia tehdä, mutta se on koulutettu ja tienaa niin paljon, että kaveri ostaa kaupasta mitä haluaa, vaatteita ym. miehen kortilla.

Yh:na osaa arvostaa tuollaista miestä. Mun eksä osas korjata vaikka mitä, mutta ei se mitään rahaa kotiin tuonut ja jos joskus tienas ei niitä perheen eteen käyttänyt vaan itselleen. Osas se käydä miesten kanssa saunailloissa ja ryypätä, minä koin tuon enemmän negatiiviseksi kuin hyväksi asiaksi.

Vai niin. Tuliko ihan yllätyksenä, että me ihmiset olemme erilaisia ja eri asioista kiinnostuneita? Jos kaverisi miestään rakastaa, niin parempi sinun olla sen kummemmin ihmettelemättä asiaa.

[QUOTE="vieras";27159096]Työtön lukion käynyt höntti.[/QUOTE]

En tiennytkään, että lukiosta nykyään valmistutaan työttömäksi. Onko lukion käynyt nykyään jo ammatti? :)

[QUOTE="mä vaan";27159091]Huh huh. Mikä ihmetyksen aihe. Ei kaikkien miesten tarvitse olla jotain rasvanikkareita. Mikähän kaveri oli ammatiltaan? Tuomari, lääkäri, varmaan sellainen jolla on varaa maksaa ulkopuolisen ammattilaisen avusta... monien tee-se itse- nikkareiden kodissa toisiaankin huomaa, että on näkyvissä voimakas oma kädenjälki...[/QUOTE]

No ei todellakaa oo lääkäri ja kaipa lääkärin pitäs käsillä osata jotain tehdä? En ny tarkkaan viitti sanoo, mutta siis.... no on opiskellu mukamas jotain kovinkin hienoa ja nyt on sitten töissä joista tienaa vähemmän kuin esim. mun mies. Että tiiä sitten kannattiko käydä ylimääräset 10 vuotta kouluu sen takii :)

Meinaan ku äijät jotain palkoista puhu, niin selvis että sillä oli koko porukan huonoin palkka. Että ei tosiaan oo varaa palkata mitään remppamiehiä.

[QUOTE="mies";27159094]Mites ne aloittajan ompelu- ja ruuanlaittotaidot? Toivottavasti pukeudut naisellisesti ja sinulla on pitkät hiukset, jotka ovat päivisin kiinni. Jne. ;) Oikeasti, tuuleta jyrkkää ja yksinkertaista maailmaasi ja sivisty.[/QUOTE]

No kyllä mä osaan laittaa ruokaa ja meillä sitä yleensä laitankin. Mut siis ei mul oo mitään sitä vastaan jos mieskin osaa laittaa ruokaa tms. Ja aika turha kitistä siitä, että mukamas pitäis olla niin sivistynyt. Joo, joo on niitä naisia jokka hoitaa rempat ja talvirenkaat, mutta se ny on vaan niin että harvemmin. Emmä ainakaan tunne yhtään naista joka vaihtais talvirenkaat. Ja varmaan jossain semmosiakin on.

[QUOTE="ap";27159114]No ei todellakaa oo lääkäri ja kaipa lääkärin pitäs käsillä osata jotain tehdä? En ny tarkkaan viitti sanoo, mutta siis.... no on opiskellu mukamas jotain kovinkin hienoa ja nyt on sitten töissä joista tienaa vähemmän kuin esim. mun mies. Että tiiä sitten kannattiko käydä ylimääräset 10 vuotta kouluu sen takii :)

Meinaan ku äijät jotain palkoista puhu, niin selvis että sillä oli koko porukan huonoin palkka. Että ei tosiaan oo varaa palkata mitään remppamiehiä.[/QUOTE]

Voin kuvitella, millainen porukka teillä on siellä ollut koolla.

ps. Puhuuko ihmiset oikeasti palkoistaankin ääneen kaikille ja sitten vertaillaan? Moukkamaista.

• Tykkää
Reactions: HuutoYössä
[QUOTE="ap";27159114]No ei todellakaa oo lääkäri ja kaipa lääkärin pitäs käsillä osata jotain tehdä? En ny tarkkaan viitti sanoo, mutta siis.... no on opiskellu mukamas jotain kovinkin hienoa ja nyt on sitten töissä joista tienaa vähemmän kuin esim. mun mies. Että tiiä sitten kannattiko käydä ylimääräset 10 vuotta kouluu sen takii :)

Meinaan ku äijät jotain palkoista puhu, niin selvis että sillä oli koko porukan huonoin palkka. Että ei tosiaan oo varaa palkata mitään remppamiehiä.[/QUOTE]

Fiksuthan ei yleensä rahoillaan kerskaile... :) Veikkaanpa, että jos opiskelut on kestänyt todella 10 vuotta (eikä mukana ole laskettuna 7 välivuotta), niin kaveri on erittäin fiksu. Tutkijoidenkaan palkat ei todellakaan päätä huimaa, mutta fiksuutta niistä löytyy useasti vaikka muille jakaa. :) Kaikilla on omat mielenkiinnon kohteensa.

• Tykkää
Reactions: HuutoYössä

Provoksihan tämä paljastui, itse asiassa olet provoillut täällä montaa kertaa ennenkin, tyylisi paljastaa sinut. ;)

[QUOTE="mä vaan";27159109]En tiennytkään, että lukiosta nykyään valmistutaan työttömäksi. Onko lukion käynyt nykyään jo ammatti? :)[/QUOTE]

Lukiostahan nimenomaan valmistutaan työttömäksi, luulitko että kun käy lukion saa jonkun ammatti nimikkeen itselle? :)

Joo vähän naiivia ja yksinkertaistavaa, mutta näin se taitaa mennä. Muka-fiksut naiset saattaa haaveilla jostain "fiksusta" (jos fiksu on sellainen, että on lukenut 8 vuotta hömppäpömppää yliopistossa) miehestä ja käytännön asioilla ei ole merkitystä. Mutta tosipaikassa sitten miehen pitää olla suorittaja ja taitaja, muuten saa hömppäpömppä mennä ja autonrassaaja-Rane vie koko potin.

Yhteistyössä