A
"alice"
Vieras
Oli tossa eilen illanistujaiset, joihin tuli mun kavereita miehineen. Hauskaa oli, mutta tulipa opittua etenkin kavereiden miehistä paljon uutta. Yhden kaverin mies kyllä jäi erityisesti mieleen. Melkein kaikissa miesten jutuissa tuntui olevan pihalla. Ei tiennyt autoista mitään, sanoikin ettei "osais ees öljyjä vaihtaa". No renkaat sentään osaa vaihtaa ja tankata 
Remppahommissa se ei kuulemma pärjää lainkaan. Aina pitää netistä kattoo että saa jotain aikaan. Hih, mahtaakohan se sängytouhuissakin tarkastaa ensin netistä
Mies ite sano, että on "ihan käsi". Kuulemma oli käsityöt koulussa aina kutonen. Miten voi olla niin huono.
Ei miehen kaikkee tartte osata, mut en vois ees kuvitella että seurustelisin miehen kaa joka ei osaa pätkääkään hoitaa niitä perinteisiä miehen hommia. Ja tosiaan mun tää kaveri jolla toi mies on, ei tosiaan oo mikään poikatyttö joka niitä osais. Sanokaa mitä sanotte, mutta hankalaksi menee jos tommosen tumpelon mieheksi ottaa.
Remppahommissa se ei kuulemma pärjää lainkaan. Aina pitää netistä kattoo että saa jotain aikaan. Hih, mahtaakohan se sängytouhuissakin tarkastaa ensin netistä
Ei miehen kaikkee tartte osata, mut en vois ees kuvitella että seurustelisin miehen kaa joka ei osaa pätkääkään hoitaa niitä perinteisiä miehen hommia. Ja tosiaan mun tää kaveri jolla toi mies on, ei tosiaan oo mikään poikatyttö joka niitä osais. Sanokaa mitä sanotte, mutta hankalaksi menee jos tommosen tumpelon mieheksi ottaa.