J
just
Vieras
Ensimmäinen neuvolakäynti takana. Itse en käytä mitään päihteitä, enkä ole koskaan käyttänytkään. No, täti aloitti kysymyksen alkoholista ja tupakasta TIUKALLA äänensävyllä: "toivottavasti et käytä alkoholia tai tupakkaa"... ja katsoi kysyvästi. Kuka nyt tuollaiselle oikeasti menisi avautumaan vaikka alkoholiongelmastaan ... haloo
.