Naurattaa neuvolatädin kysymys päihteidenkäytöstä...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja just
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

just

Vieras
Ensimmäinen neuvolakäynti takana. Itse en käytä mitään päihteitä, enkä ole koskaan käyttänytkään. No, täti aloitti kysymyksen alkoholista ja tupakasta TIUKALLA äänensävyllä: "toivottavasti et käytä alkoholia tai tupakkaa"... ja katsoi kysyvästi. Kuka nyt tuollaiselle oikeasti menisi avautumaan vaikka alkoholiongelmastaan ... haloo :D .
 
Mun ja neuvolatädin keskustelu meni näin:

TH: Mites päihteet? Käytätkö?
M: En
TH: Etkö muka koskaan?(pitkä pistävä tuijotus)
M: No mites th itse, mites sun päihteiden käyttö? Onko kuinka usein tapana vedellä?

Asiasta ei enää keskusteltu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kismett:
Alkuperäinen kirjoittaja Vilma vasikka:
Mua nauratti neuvolantädin kirjoitus, kun kysyi alkoholin käytöstä, niin vastasin, että viimeksi kaksi vuotta sitten. Neuvolakortissa lukee: silloin tällöin :laugh:

jjjjjust :laugh:

Ööö.. koska vastaukseskti ei voi laittaa myöskään että "ei ollenkaan" niin mitä ois sitten pitänyt laittaa?

Mulla sama juttu ja sama vastaus neuvolakortissa. TH vielä tähdensi että laittaa vastauksen noin koska en kuitenkaan täysin ilmankaan ole ollut.
 
Joo ja multa kysyi kolmella ekalla käynnillä päihteiden käytöstä, vaikka vastasin jo eka kerralla että mitään en käytä...alkoholia en tällä hetkellä ollenkaan, ja muutenkin vähän (isompi lapsi niin nuori vielä), ja huumeita en ole koskaan kokeillutkaan. Siskoltakin kysyi. -ekalla kerralla, ja that's it. En edes polta ja sisko kuitenkin polttaa.
.....tosin toinen meistä on normaalin näköinen, ja toinen taas...hmmm...ei. arvatkaa kumpa on kumpa, huoh.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kaikkea kanssa:
Alkuperäinen kirjoittaja Kismett:
Alkuperäinen kirjoittaja Vilma vasikka:
Mua nauratti neuvolantädin kirjoitus, kun kysyi alkoholin käytöstä, niin vastasin, että viimeksi kaksi vuotta sitten. Neuvolakortissa lukee: silloin tällöin :laugh:

jjjjjust :laugh:

Ööö.. koska vastaukseskti ei voi laittaa myöskään että "ei ollenkaan" niin mitä ois sitten pitänyt laittaa?

Mulla sama juttu ja sama vastaus neuvolakortissa. TH vielä tähdensi että laittaa vastauksen noin koska en kuitenkaan täysin ilmankaan ole ollut.

Erittäin harvoin voisi kuulostaa ainakin paremmalta :saint:
 
Kaverille kävi muuten niinkin että kun kysyivät huumeiden käytöstä niin hän meni mainitsemaan että on kerran teininä kokeillut pilveä. Ja sitten neuvolakortissa lukee juurikin jotain "silloin tällöin"... Hieman liioiteltua sanoisinko! :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kaikkea kanssa:
Alkuperäinen kirjoittaja Kismett:
Alkuperäinen kirjoittaja Vilma vasikka:
Mua nauratti neuvolantädin kirjoitus, kun kysyi alkoholin käytöstä, niin vastasin, että viimeksi kaksi vuotta sitten. Neuvolakortissa lukee: silloin tällöin :laugh:

jjjjjust :laugh:

Ööö.. koska vastaukseskti ei voi laittaa myöskään että "ei ollenkaan" niin mitä ois sitten pitänyt laittaa?

Mulla sama juttu ja sama vastaus neuvolakortissa. TH vielä tähdensi että laittaa vastauksen noin koska en kuitenkaan täysin ilmankaan ole ollut.

No mun mielestä tuolloin voi laittaa että ei käytä alkoholia. Jos 2 vuotta sitten viimeksi juonut vaikka yhden oluen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kismett:
Alkuperäinen kirjoittaja kaikkea kanssa:
Alkuperäinen kirjoittaja Kismett:
Alkuperäinen kirjoittaja Vilma vasikka:
Mua nauratti neuvolantädin kirjoitus, kun kysyi alkoholin käytöstä, niin vastasin, että viimeksi kaksi vuotta sitten. Neuvolakortissa lukee: silloin tällöin :laugh:

jjjjjust :laugh:

Ööö.. koska vastaukseskti ei voi laittaa myöskään että "ei ollenkaan" niin mitä ois sitten pitänyt laittaa?

Mulla sama juttu ja sama vastaus neuvolakortissa. TH vielä tähdensi että laittaa vastauksen noin koska en kuitenkaan täysin ilmankaan ole ollut.

No mun mielestä tuolloin voi laittaa että ei käytä alkoholia. Jos 2 vuotta sitten viimeksi juonut vaikka yhden oluen.

Näin munkin mielestäni voisi sanoa. Jos ihminen on lopettanut tupakan polton kaksi vuotta sitten, ei siitäkään sanota, että polttaa silloin tällöin.
 
Mul tuli neuvolakorttiin merkinta et juon joka viikko 10 annosta alkoholia ja ku menin synnyttää niin kätilö kysy oonko alkoholisti :D Sanoin et juon kerran vuodessa ehkä sen kymmenen annosta mut siel oli sijainen :D Kätilö vaan sano et sano seuraavaks ettet juo ja nauro :D Onneks sain sentään vakuutuksen vauval :P
 
Alkuperäinen kirjoittaja kaikkea kanssa:
Alkuperäinen kirjoittaja Kismett:
Alkuperäinen kirjoittaja Vilma vasikka:
Mua nauratti neuvolantädin kirjoitus, kun kysyi alkoholin käytöstä, niin vastasin, että viimeksi kaksi vuotta sitten. Neuvolakortissa lukee: silloin tällöin :laugh:

jjjjjust :laugh:

Ööö.. koska vastaukseskti ei voi laittaa myöskään että "ei ollenkaan" niin mitä ois sitten pitänyt laittaa?

Mulla sama juttu ja sama vastaus neuvolakortissa. TH vielä tähdensi että laittaa vastauksen noin koska en kuitenkaan täysin ilmankaan ole ollut.

Harvoin? :whistle:
 

Yhteistyössä