Nauraa hihittelin illalla sängyssä kun muistin.. muistatteko kun leffojen nimiin korvattiin joku sana esim sanalla PERSE

  • Viestiketjun aloittaja vieraana
  • Ensimmäinen viesti
JonnaÄiti
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:
Alkuperäinen kirjoittaja JonnaÄiti:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja aikuinen:
ONKO TÄÄ HAUSKAA??
EI TODELLAKAAN. Mun ekaluokkalaisellanikin on älykkäämpi huumorintaju.
:LOL: :LOL:
Minä olen pieru- ja persehuumorin vankkumaton äänenkannattaja :attn: :attn:
samoin. kyllä mä vähän mietin silloin toissailtana, et minkälainen aikuinen keksii näitä omassa päässään.... mä taidan olla liikaa yksin? =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:
Harvinainen ketju, kun ei juuri haukuttu ketään eikä mitään, mitä nyt muutama sofistikoituneemman huumorin ystävä tuhahteli. :D
Perse yhdistää meitä kaikkia. =) Sen suhteen olemme tasavertaisia.
Niin, jokaisella meistä on se ja vain yksi, ainoastaan leveydessä on jonkunlaista hajontaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja She-na THE PUNKROCKER:
Kerroin miehellekin mitä me "aikuiset" täällä touhutaan. Sekin rupes keksimään perseleffoja! :D
Minä en tarkalleen kertonut pojilleni, kun he ihmettelivät äidin kyyneleistä naurua, sanoin vain, että palstalla vähän hassutellaan. Perse on niin kamala sana ja vielä niin moneen kertaan! Olisi siinä herkät teinit järkkyneet mieliltään.
 
JonnaÄiti
Perseistä parhain
Agentti 000 ja kuoleman perseet
Aidosti persettä
Perse ei anna armoa
Aguirre - Perseen viha
Aina eka perse
Alien - kahdeksas perse
Austin Perse - Agentti joka tuuppasi minua
Bad girls -Naiset perseessä
Being Perse
Billin ja Tedin uskomaton perse


Olisko aika keksiä uusi korvaava sana? :LOL: Tänään pankissa jonottaessa naureskelin itekseni kun per.. siis peppuja näin
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
She-na THE PUNKROCKER
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:
Minä en tarkalleen kertonut pojilleni, kun he ihmettelivät äidin kyyneleistä naurua, sanoin vain, että palstalla vähän hassutellaan. Perse on niin kamala sana ja vielä niin moneen kertaan! Olisi siinä herkät teinit järkkyneet mieliltään.
Joo ruma sanahan se on! Mä ja mies välillä lastenkin kuullen keksittiin niitä, silloin toki oli aina joku muu sana tilalla! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja She-na THE PUNKROCKER:
Joo ruma sanahan se on! Mä ja mies välillä lastenkin kuullen keksittiin niitä, silloin toki oli aina joku muu sana tilalla! :D
On oikeastaan lohdullista, että hauskuus on niin halpaa. Ei maksa mitään, vaikka nauraa sydämensä kyllyydestä yhden torstai-illan :D
 
JonnaÄiti
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:
Alkuperäinen kirjoittaja She-na THE PUNKROCKER:
Joo ruma sanahan se on! Mä ja mies välillä lastenkin kuullen keksittiin niitä, silloin toki oli aina joku muu sana tilalla! :D
On oikeastaan lohdullista, että hauskuus on niin halpaa. Ei maksa mitään, vaikka nauraa sydämensä kyllyydestä yhden torstai-illan :D
Näinpä! ja voi pojat miten mä olenkaan nauranut.... :LOL:
 

Yhteistyössä