Nätisti sanottu:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PeggyBundy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PeggyBundy

Aktiivinen jäsen
14.06.2007
1 032
0
36
Katteltiin pojan kanssa ikkunasta, kun mies teki mönkkärillä lumitöitä niin mies kun tuli käymään sisällä sanoi, että olitte niin nättejä kun katoitte siellä ikkunassa. Johon minä, että enhän mä oo ees mitään laittanu naamaan tänään. Siihen mies sitten sanoi et, ootkin niin luonnonkaunis...kyllä lämmitti mieltä:)

Ihanaa, kun toista huomioidaan :heart:
Meilläkin mies sanoo päivittäin yleensä useamman kerran rakastavansa mua, ja kehuu myös ulkomuotoa, vaikka jokunen kilo on tapaamisemme jälkeen kertynytkin. :)

no olipas tosiaan kauniisti sanottu!!! :) ja ennenkaikkea mua lämmittäis ihan hirveesti se ajatus että se on ajatellu teitä samalla kun on tehny lumitöitä...tai kun on nähny teidät siä ikkunas niin on ajatellu noin...huoh...

Tuollaiset arkipäivän tilanteet ovat ihan kaikista suloisimpia! Siellä se sun mies on tehny hommiaan ja sitten nähny teidän iloiset naamat ikkunassa ja sen sydän on täyttyny lämmöstä koska sen omat aarteet siellä häntä seurailee :heart: Ihana jo ajatuksena tuo tilanne, ja ihanaa, että mies on sen ääneenkin sanonut :flower: =)

Meillä toi poika on vienyt isänsä sydämen kokonaan, mut kyl on aina puhunut mullekkin nätisti. On vaan muuten meidän kans niin vähän...soittelee kyl töistä kymmenkin kertaa päivässä ja kyselee kuulumisia ja kertoo kuinka rakkaita ollaan ja tänään mun piti pojan kuvia lähettää kännykkään kun halus...

Meillä sitä arkipäivän romantiikkaa tais olla kun olin joulukuussa luokan kanssa tukholmassa ja olin kaks yötä pois kotoa. Mies totes sitten kun kotiuduin, että "kun olit pois niin huomasin, että on se toisaalta ihan kiva että oot kotonakin" :D

Viime viikolla mies tuli viikon eräreissulta kaverinsa kanssa meille. Kovasti halaili mua ja pussaili mun mahaa kun tuli. Sit mies nukahti siinä elokuvaa katsellessa, niin se hänen ystävänsä naureskeli mulle, että kaks viimestä iltaa siellä mökillä mies oli vaan suunnitellu että "Pitää kyllä kultsia halata heti kun kotiin pääsee".
Se tuntu aika ihanalle :D

Mun mies nauroi mulle eilen kun vaihdoin yöpaitaa päälle, ja kun katoin peiliin en ihmetelly.. oon raskaana ja maha on jo aika iso (rv30) ja olin silleen kumarassa että rinnat (kasvaneet ja tummuneet) "lepäs" mahan päällä.. näytin kumaralta mummolta..

Alkuperäinen kirjoittaja PeggyBundy:
Meillä toi poika on vienyt isänsä sydämen kokonaan, mut kyl on aina puhunut mullekkin nätisti. On vaan muuten meidän kans niin vähän...soittelee kyl töistä kymmenkin kertaa päivässä ja kyselee kuulumisia ja kertoo kuinka rakkaita ollaan ja tänään mun piti pojan kuvia lähettää kännykkään kun halus...

Mä en haluaisi että mun mies soittaisi mulle töistä montaa kertaa päivässä
:D

Kuulostaa jo jotenki oudolta..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Kuulostaa jo jotenki oudolta..
Mikäs tossa nyt niin outoa on???

Yhteistyössä