Nasolin tipat/suihke ja Raskaus??

  • Viestiketjun aloittaja Nasolinista
  • Ensimmäinen viesti
Nasolinista
Onko kukaan käyttänyt, saanut lupaa käyttää tota nasolinia raskaana ollessa? Nasolin ohjeessa sanotaa ettei suositella ja apteekki sanoi että neuvola tädin suosittelemana.. noille olis meinaan tarvetta nyt kun ei höryhengityksestä yms ole oikee apua. Vai onko muita kikkoja saada toi nenä "parempaan" kuntoon.

T: flunssainen
 
www
ei ole faktatietoa mutta ainakin kolme kohtukuolleiden palstaltamme on käyttäny sitä raskaana. en uskaltais käyttää vaik sanottais että voi.. mä ite en käyttäny mutta vauva kuoli kohtuun silti
 
Oon käyttäny
Mä käytin edellisessä raskausdessa ilman ongelmia ja nytkin oon ihan luontevasti sumutellut nenuun illalla kun flunssan takia ei meinaa saada hengitettyä. Yks lääkäri kerran sanoi noista, että pienempi paha on käyttää satunnaisesti kun kärsiä monta päivää, jolloin stressihormonit nousee... ovat vauvalle myös haitallisia....
 
vieras
käytin, ei vaikuttanut mitenkään muistaakseni oli kyllä tarkat määrät paljon sai käyttää jne. käyppäs apteekissa lukemassa käyttöohje en tarkkaan muista mitä siinä sanottiin...
 

Yhteistyössä