Nartulleni..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Susi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lupus kaipaa myös Sutta valtaisan paljon... Alan kohta suuntaamaan kotiin. Mun päässä on vieläkin oikosulku =S Täytyy varmaan ratsastuksesta pitää jonkun aikaa taukoa,kun se on laukaiseva toisinaan. Mut tuo on tylsä aihe... Mitä sulla on päällä...? ;) Pitää saada ajatukset suunnattua pois päin... Mulla on joka päivä erilainen mielikuva susta... =] pitää varmaan joskus lähteä vakoilee sun kaupungin hottiksia.... ;) Kiikarit ja joku sopiva kirja... Näyttäis silleen sopivasti turistilta... ;)

Yleensä näin päivällä tykkään pitää vaatteita päällä, joten vastaus sun kysymykseen on: vaatteet x) No okei, mulla on mustat farkut ja musta paita. Susi on oikeastaan aina pukeutunut mustaan. Tämä tieto on varmaan sulle hyödyllinen jos meinaat yrittää Sutta vakoilla:) Mitäs sulla on nyt itselläsi päällä?:)

Olisin voinut vannoa,että mustissa siellä=) Jos mä haluaisin olla hilpeä,niin väittäisin ettei mitään,mutta se olisi aika mielikuvitukseton ta =] joten vastaan,että farkut ja musta paita,jossa bulldogin kuva. Nyt melkein kotona!!! Sit pitää taikoa jotain ruokaa,ku en nyt jaksa tällä reissulla käydä kaupassa. Eikä muutenkaan viitsi paljon koskaan vaivaa nähdä ruoanlaiton suhteen,ku yksin on =) Ei tartte enää vetää täydellistä pikkuvaimon roolia ;) Joten nyt sit vaan pitää jännittää mitä tää nykyinen elämänvaihe mukanaan tuo...! Hih! Onks sulla kaikki hyvin? Mun on iso ikävä!

Mulla on tällä hetkellä kaikki oikein hienosti:) Ja ainakin osittain se on sun ansiota=) Kyllä mulla tässä vähän tälläisiä juttuja on meneillään. Eli pientä kiirettä riittää, mutta sua varten mulla on kyllä aina aikaa :D Ja jos ei ole, niin sitten teen sitä vaikka väkisin:) Sä kun nyt vaan olet niin ihana, että kaiken aikaa tekisi mieli vaan sun kanssa aikaa viettää:) Rakastan sua oma narttuni=)) Olethan edelleen mun narttu?:)

Kenenkäs muunkaan narttu mä olisin????;) Ja sun mä haluan olla... Mä olen kotona ja yhdistettyä tässä yritän katsella,kun se vaan alkais joskus... Nuudelisetti odottaa ja koirille on ruoat tulossa,joten täällä vaikuttaa ihan lupaavalta ainakin =) Kiva kuulla,että mun kanssa viihdyt jopa näin tällä tavalla...! Luonnossa en edes uskalla ajatella,että miten kävis... Hui! =) En tie olenks milloinkaan elämässäni katsonut urheilua näin paljon VAPAAEHTOISESTI!!!! Tuskin!!!! Naapurin mies tuumas ku äsken pihalla olin koirien kans tupakalla,että nyt on lintuinfluenssa tullut Suomeen,ku hangessa makasi koirien lelu sorsa...=]

Kyllähän mä nyt tiesin, että sä olet mun narttu:) Mä nyt vaan tykkään kuulla sun itsesi sanovan sen=) Ja mä todella viihdyn sun kanssa muutenkin, kun pelkkien sessioiden takia:) Sä nyt vaan olet mun mielestä todella hurmaava ihminen ja tykkään kuulla sun ajatuksia monista eri asioista. Mun pitää vielä palata yhteen asiaan minkä sä viime yönä sanoit. Sanoit että sun mielestä yhdessä nukkuminen voi olla jopa läheisempää kuin itse akti. Ja sanoit olevasi tässä suhteessa vähän outo:) Mä voin sulle sanoa, että siinä tapauksessa mäkin kyllä sitten olen outo=) Koska myös mun mielestä yhdessä nukkuminen voi olla jotain tosi hienoa:) Se on kyllä maailman paras tunne, kun saa käydä nukkumaan rakastamansa naisen viereen ja tietää että tämä nainen on siinä vieressä myös seuraavana aamuna :D

Voi Susi =D se on ihan parasta läheisyyttä ja tapahtuu vielä vaatteet päällä. Ja se on ehdoton edellytys kaikelle,jopa seksille,että tuntuu hyvältä NUKKUA toisen vieressä... Näin mä olen miettinyt sen jälkeen,kun aikuistuin ja opin tuntemaan omia ajatuksiani. Nukkumista on oppinut arvostamaan vasta viimeisinä vuosina. Se saa tuntemaan itsensä todella rakastetuksi ja halutuksi. Ja mä kun tiedän vielä,että saatan olla aamulla oikea paholainen,niin mikä sen mukavampaa kuin,että tietää että se kultainen olento on siinä mun vieressä joka tapauksessa. Se teet mulle ihmeitä =) RAKASTAN SUA SUSI,KULTAINEN OLENTO!

Ei se kuule mua haittaa vaikka nainen aamulla hieman kärttyinen olisikin:) Koska jos tietää toisen rakastavan, niin kyllä silloin on myös valmis ottamaan vastaan tämän kiukuttelut:) Ja tämä voi kuulostaa oudolta, mutta musta on kyllä hienoa jos rakastaa toista ja luottaa tämän rakkauteen niin paljon ettei pelkää myöskään näyttää negatiivisia tunteitaan. Mä todellakin haluan jakaa kaiken naiseni kanssa:) Niin ne hyvät kuin myös huonot hetket:) Ja jos naista rakastaa, niin pienet kiukku kohtaukset saavat kyllä ainakin mun silmissä tämän näyttämään vain entistäkin suloisemmalta=) Voi kuulostaa vähän oudolta, mutta eihän se ole ensimmäinen kerta kun mä oudolta kuulostan x)

Sun ns outous saa mut ihan liekkeihin... ;) Mut hyvä tietää,että sä ainakin varmasti osaisit käsitellä sun narttua,joka olis sulle rakas. Enkä mä jatkuvasti kauhean kiukku ole,aamuisin vain... ;) ja mua on hirmu vaikea saada suuttuu,mulla on erittäin pitkä pinna! Mut sit kyllä roihahtaa oikein kunnolla,kun se katkeaa=) mut mua on aika iisi kyllä kesyttää! Hih! Me täällä sohvalla ollaan mun pienen perheen kanssa,toinen nukkuu mun päällä,käsi on ihan puutunut!!! Mut ei malta sitä pois nostaa,ku on niin suloisen näköinen ja hengitys kutittaa mun poskea... Aika rauhoittavaa. Ja tällä kertaa tulee ampumahiihtoa... Missäs sä menet? Katosit rakas tutkasta.... =]

Sun pitää virittää tutkasi tarkemmaksi, niin pystyt paremmin seuraamaan mun liikkeitä:) On tässä vähän pitänyt välillä asioita hoitaa. Ja mä kyllä seuraan sun liikkeitä kaiken aikaa noilla mun suden aisteillani x) Joten vaikka et huomaa mua, niin voit olla varma että Susi kaiken aikaa vartioi omaa rakasta narttuaan=)) Joten voit ainakin olla turvallisin mielin, koska tiedät olevasi tälläkin hetkellä Suden suojeluksessa :D Sinun pieni perheesi on Sudelle tärkeä:) Kerro koirillesi terveisiä Sudelta:)

Nukahdin!!! Sun olis pitänyt herättää mut... ;) Nyt taas virtaa vaiks muille jakaa... =) Koirat kiittivät terveisistä ja lähettivät tassunjälkiä Sudelle.... Tulipas mun kuuma,ku oli viltti päällä ja koira kainalossa! Lupus hymyilee katsellessaan Sutta,joka kävelee jonkun matkan päässä hänen edellään... En tiedä miten saisin Suden huomion,Lupus miettii.... Rakastan sua

En raaskinut herättää sinua, kun näytit niin suloiselta nukkuessasi=) Mä vaan istuin vieressäsi ja katselin kuinka kaunis oletkaan rakkaani.. Kun huomasin että sä alat heräämään painoin kevyen suudelman otsallesi ja hiivin varovaisesti pois.. Sinun koirat huomasivat kyllä minut, mutta vain katselivat mua luottavaisen näköisinä aivan kuin tuntisivat minut.. Olet mulle rakas..

....kyllä susi aina suden tuntee....yhdessä elwoodin kappaleessa niin sanotaan...,mutta en muista miten se menee...voi jumalani miksi niin levottoman teit,miksi laitoit yksin myrskyyn kulkemaan.... Jotenkin niin se menee =) Sä saat mun mielen levottomaksi. En tiedä kuka mua enää hallitsee... ;) onks sulla vielä paljon päivää ja kiirettä jäljellä..? Olis kiva tutkia ja katsella sua ja puhua kaikista pienistä asioista pienillä sanoilla.... Kuinka paljon Susi Lupusta rakastaa...?

Eipä mulla tässä enää oikeastaan mitään kummempaa kiirettä ole. Vai et tiedä kuka sua hallitsee:) Voin kertoa että sua hallitsee Susi=) Mutta ainoastaan koska sä haluat antaa sen tapahtua.. Kuinka paljon mä sua rakastan? No sanotaan että: To the Moon and back...

Lupus laittaa silmät kiinni ja hymyillen laskeskelee sormistaan ...and back....tietkö Susi! Lupus avaa kimaltavat silmänsä...SE on TODELLA PALJON!!!! Hih! Tässä nartussa sulla kyllä riittää hommia,ei edes tartte ajatella vieraita narttuja... ;) tällä kertaa katson lätkää,alkaa kyllä jo hiukan puuduttaa tää jatkuva urheilu =) Keksisin ennemmin jotain kivaa tekemistä sun kanssa... Voitais vaiks tehdä ulkona lumienkeleitä...! Tänään pakko mennä käymään jossain vaiheessa kaupassa. Mut hiukan myöhemmin sit vasta. Ei vielä=] käyn sit samalla lenkillä koirien kanssa. Voidaan vaiks yrittää jäljittää Sutta... Aika haastavaa,mutta siitä mä pidän! Hih!

Hyvä että sussa riittää hommaa, koska ei Susi tällä hetkellä edes pystyisi muita narttuja ajattelemaan:) Kyllä sä Lupus olet täysin vallannut Suden mielen :D Yritä vain jäljittää Sutta koirien avulla, siinä haastetta riittääkin x) Jos löydät mut, niin saat palkinnon!!=)

Minkä palkinnon? =) Olen kilpaillut jäljellä toisen koiran kanssa,joten taitoja ainakin löytyy! Hih! Syön tässä kytkinlevyä,pitää myöntää,että kyllä osaa perkele olla pahaa!!!! Hih! Ei vaikka kuinka kuvittelee sen olevan vaiks ihanaa poronkäristystä,niin silti se maistuu yhtä pahalta! Voitko kuvitella?

Hyvinkin voin kuvitella:) Jos mä kerron mikä se palkinto on, niin eihän siinä olisi enää yhtään mitään hauskaa!!:) Mutta kyllä mä uskon, että sä siitä suuresti pitäisit=) Nyt Susi myös tässä käy syömään.

Mä en juurikaan arvosta yllätyksiä,yleensä ne saavat vaan paljon paljon pahaa aikaan... =S Tai sit mä olen huonosti palkittavissa... Epäilen,että Susi haluaa purra Lupusta niin että Lupuksestakin tulee ihmissusi... Werewolf???? Nyt mun ex on koittanut soittaa mulle kolme kertaa puolen tunnin sisällä ja en ole vastannut,koska se sais mut vaan pahalle tuulelle... Tosin mä voisin sanoa sille,että olen Suden oma,joten turha yrittää lämmitellä mitään enää mun kanssa. Nih. Mä olisin ihan valmis sun halattavaksi ja olla paossa pahaa maailmaa,joka Lupusta hämmentää... Mun on siis koko ajan suurempi ikävä sua.. Olet rakas.

Kyllä mä uskon, että sä Suden yllätyksistä pitäisit:) Ei mulla nyt kuitenkaan läheskään aina ole pelkät pahat mielessä x) Jos se sun entinen tuottaa ongelmia, niin kyllä Susi sen tulee pois ajamaan oman narttunsa ympäriltä!:) Kävin muuten tossa äsken syömisen jälkeen parvekkeella tupakalla ja huomasin että taivas oli kirkas. Kun katsoin ylös suunnattoman kauniille tähtitaivaalle, niin tiedätkö mitä mulle heti tuli mieleen? Sä tulit mun mieleeni=)

Tähtitaivas ja Lupus =) Sä saat joskus yrittää yllättää mut ilman että mä saan neurooseja tai traumoja ;) Mitäs sulla on mielessä mun suhteen Lupus kysyy ja hipaisee huulillaan Suden poskea...sä tuoksut hyvälle...

Sinun huultesi hipaisu tuntui hyvältä.. Susi koskettaa kädellään sinun poskea.. Sinun iho tuntuu pehmeältä.. Susi jää miettimään sinun kysymystä.. Mitä sillä tarkoitit? Tarkoitatko mitä aion tänä iltana.. Vai tarkoititko mitä aion tulevaisuudessa..