Narsisti, miten päästä eroon

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tuttuni on riippuvuussuhteessa narsistiin, joka pahoinpitelee. Miten mä voin auttaa et se pääsee eroon siitä. Tutulla on erittäin heikko itsetunto ja aina uudestaan menee narsistin seuraan, vaikka tietoisesti ei halua.
Miten hitossa mä voin auttaa. Kertokaa omia kokeuksia narsisteista...
 
Itselläni on ex-mies narsisti , hän käytti ja käyttää edelleen henkistä väkivaltaa minua kohtaan ja lapsen kautta myös.
Ainut miten pääsin eroon oli ero , onneksi asunto oli minun nimissä ja sain ukon pois kämpästä mutta hän ei tehnyt osoitteen muutosta joten 6kk kituutin 80e:lla kuussa kun vuokart ja laskut oli maksettu jäi siis tuo summa elämiseen minulle ja lapselle.

Asianajajan lausunnon perusteella sitten Kela uskoi ettämies on muuttanut pois ja saina sumistukea, mutta ex oli vielä liki 4vuotta " avopuolisoni " verotiedoissa , sittenkun itse muutin pois lähti tuokin merkintä pois...

 

Yhteistyössä