Mulla ei oo tapana valittaa hoitopaikasta, olen iloinen että joku tyttöäni hoitaa mut nyt meinas kyllä vähän keittää!! Hain eilen tyttöä hoidosta ja ipanalla oli toinen poski ihan verinaarmuilla. Kukaan hoitajista ei sanonut mitään ja kolme kertaa jouduin kysymään ennenkuin kukaan vaivautui mulle asiasta vastaamaan ja sekin oli sellaista kiertelyä ja kaartelua, ihan selväks ei tullu vieläkään että kuinka homma oli oikein loppujen lopuks sattunu. Yks täti vaan rupes kertoilemaan kuinka hän aina pienenä kolhi itseään. Ei mua se ota päähän että jotain oli sattunut, käyhän noita haavereita vaan se ettei kukaan vaivautunu asiasta puhumaan.
Tänään sitten kaveri haki meidän tytön hoidosta samalla kun omat lapsensa ja oli sitten ihmetellyt että mikä Inarin poskeen on sattunu niin eikös yks hoitajista ollu sanonu että eilenhän se tais kotona sattua
Tänään sitten kaveri haki meidän tytön hoidosta samalla kun omat lapsensa ja oli sitten ihmetellyt että mikä Inarin poskeen on sattunu niin eikös yks hoitajista ollu sanonu että eilenhän se tais kotona sattua