V
vieras
Vieras
Vaikuttaa siltä että olit aika ihastunut tähän deittiisi (kuten myös edelliseen Lapinmatkailijamieheenkin) ja sisimmässäsi toivoit ja odotit kuitenkin suhteen kehittyvän pidemmälle -eikös vaan? Miksi muuten täällä hehkuttaisit täällä miten teillä on ollut noiden molempien kanssa sielujen sympatiaa... se että tuolla tavalla menit testailemaan miestä, kertoo enemmänkin siitä että sua satuttaa jos se tapailisikin sinun lisäksesi muita vaikka itse väitätkin ettet halua seurustella.
Tunnen sua kohtaan empatiaa, koska muistutat minua itseäni 22-27-vuotiaana -olin itse samanlainen rakkaudenjanoinen nuori nainen (ja yritin itselleni ja muille selittää muuta). Mulla ei ollut kuitenkaan lapsia sekoittamassa pakkaa. Muistan vain aina kun tapasin uuden miehen, ihastuin nopeasti ja sinisilmäisesti uskoin ja toivoin että mies olisi yhtä ihastunut minuun- ja eipä tietenkään ollut.
Tunnen sua kohtaan empatiaa, koska muistutat minua itseäni 22-27-vuotiaana -olin itse samanlainen rakkaudenjanoinen nuori nainen (ja yritin itselleni ja muille selittää muuta). Mulla ei ollut kuitenkaan lapsia sekoittamassa pakkaa. Muistan vain aina kun tapasin uuden miehen, ihastuin nopeasti ja sinisilmäisesti uskoin ja toivoin että mies olisi yhtä ihastunut minuun- ja eipä tietenkään ollut.