Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 09:13 pulttis pikana kirjoitti:\
Siksi onkin turha odottaa pätevää vastausta, koska raskaudet on erilaisia. Toisilla närästää toisilla ei. Mua ei ole närästänyt edes loppuraskaudessa.Se ei siis vastaa sun kysymyksees, että mahdatko olla raskaana. Tietysti ymmärrän, että kun haluaa vauvan, niin voi toivoa vaikka kynnen katkeamisen olevan merkki raskaudesta. Mutta kyllä tollaiset ennustamiset jää, kun vauvaa on odotettu 10v. Siinä vaiheessa mä en menny edes sairaalan raskaustestiin, vaikka oli käsketty. Ja yllättäen juuri sillä kerralla olin raskaana!
Mutta; tee se testi! Mä haluan jo tietää onko onnitteluille aihetta!
Tsemppiä!
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 10:28 vieraana kirjoitti:Ei pahalla, mutta pakko sanoa sivusta pidempään näitä pulttiksen aloituksia seuranneena, että luulisi sinunkin täällä palstalla ahkerasti pyörineenä lukeneen jos jonkinlaisista raskausoireista ja tietävän mitä kaikkea oireita alkuraskaudessa voi olla. Miksi täytyy joka ikisestä oletetusta raskausoireesta tehdä oma aloituksensa? Varmasti tiedät varsin hyvin, että närästys tai menkkamainen olo tai mikä oire milloinkin voi olla merkki raskaudesta.
Suosittelen hieman rauhottumaan. Ymmärrän kyllä, että keskenmeno oli kova paikka ja uuden vauvan kaipuu on valtava, mutta jospa oikeasti yrittäisit vähän rauhottua noiden oireiden tarkkailua ja muuta vauhkoamista niin se vauva saattaisi ehkä helpommin saada alkunsakin. Tuollainen hössääminen ei tee kenellekään hyvää. Kyllä se vauva sieltä vielä tulee -sitten kun sen aika on.
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 11:09 mona85 harmaana kirjoitti:No mut kai sitä saa kysyä, et voisko viitata raskauteen? Kysyminen on ilmaista ja kenenkään ei ole pakko vastata...
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 21:56 närästys kirjoitti:mulle ainakin sanottiin neuvolassa, että närästys on LOPPUraskauden oire...
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 23:35 KIRSIKKA kirjoitti:OLEMME PITKÄÄN TOIVONNUT PIENOKAISTA.28.4 .07 OLI YHDEN PÄIVÄN
MENKAT.ALAVATSASSA PAINON TUNTUA JA HUOMASIMME
RUSERTAVAN VIIVAN NAVASTA ALAS ASTI.
ONKO TIETOO RUSESTAVASTA VIIVASTA? ENSI MA TAI TI TESTIIN.
VAUVAA ODOTELLAN![]()
P.S TOIVOTTAVASTI AUTATTE MITÄ VOI OLLA!