Närästys ja nielemiskipu. APUJA!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minni

Vieras
Minulla todettiin refluksi noin. kuukausi sitten. Olen nyt syönyt kuurina jotain närästyslääkettä kuukauden ajan, mutta ei tunnu auttavan. Nyt on myös välillä ilmennyt nielemiskipua syödessä. Esim. vaalea leipä on vaikea niellä ja tuntuu, että leipa takertuu kurkkuun.

Maanantaina soitan lääkäriin, mutta menin tietenkin googlettamaan aiheesta ja nyt olen varma, että minulla on syöpä tms. Pelottaa!! Onko kenelläkään kokemusta aiheesta?

Mulla oli kans samantyylisiä ihme oireita, ja sappirakko oli täynnä muraa. Se poistettiin ja kaikki ok. Eli voi johtuu monestakin vähemmän vaarallisesta taudista. Älä vielä stressaa siis :)

Alkuperäinen kirjoittaja ihme oireita täälläkin ollut:
Mulla oli kans samantyylisiä ihme oireita, ja sappirakko oli täynnä muraa. Se poistettiin ja kaikki ok. Eli voi johtuu monestakin vähemmän vaarallisesta taudista. Älä vielä stressaa siis :)

Kiitos vastauksesta! Toivotaan, että ei olisi mitään vakavaa. Onko muilla vielä kokemuksia?

Mun miehellä on refluksi, eli onkos se nyt sit tuo läppä joka tuolla vihottelee...? mies ei just satu olemaan lähellä niin en voi kysyä. Pakko kysyä sen verran ap että onko sulla ylipainoa? Mun miehellä riitti ihan 3-5 kilon painonpudotus kun refluksi äityi niin pahaksi, vähensi myös tähän liittyvää kuorsausta. Närsätyslääkkeitäkään ei ole joutunut ottamaan aikoihin, juurikin reseptillä niitä sai. Vuosia oon katsonut vierestä ja on tooooodella kurja vaiva :( Miehellä myös vaikka yhdestä siideristä saattoi tulla samantien oksu, se läppä kun ei toiminu kunnolla ja kaikki vaan tuli ylös samantien...

Jaksuja sulle, en usko että on syöpä jos refluksi on todettu. Käythän erikoislääkärillä, yksityisellä?

Ei ole ylipainoa. Ihan terveyskeskuskessa olen käynyt ja siellä sanottiin, että jos ei 4 viikon kuuri lääkkeitä auta, niin saan lähetteen tähystykseen. Toivotaan, että joku tulhedus vaan siellä kiusaa. Mua tuppaa aina pelottamaan tämmöset oireet yms. :/

Yhteistyössä