Näpsäkät laadukkaat 3-pyöräiset? Rattaat siis

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kertokaas tietäjät
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kertokaas tietäjät

Vieras
Onko sellasia?
Ite jotenkin mietin emmaljungan city cerox 360? Vertailussa olis sit nitro city... Nehän on aika samoja,mut eikös 360 ole plussaa heittoaisa ainakin?

Cangaroossa mietityttää se jalkatila ku eihän sitä saa kai säätää alaspäin...?
Nii ja sitten emmaljungalla oli joskus se city jet, mutta niistä pikkupyöristä oon kuullu ettei ne oikein pelittäneet...

Gessleinin mallisto on ihan utopiaa, mutta kiinnostaisi sekin.
Mite joku quinny?

Teutonia Spirit S3 -rattaat on olleet meillä, ne on tosi näppärät ja laadukkaat kolmipyöräiset. Suosittelen! Hyvin kulkee niin hiekkapoluilla kuin kaupungissakin ja ovat bussissa mukavan kompaktin kokoiset (toisin kuin esim. noi Emmaljungan Cangaroosit, jotka on hurjan pitkät)

Quinny: unohda.
Meidän Quinnyt oli alle puolen vuoden aikana monen monta kertaa huollossa, aina p*skana jostain kohtaa.
Hiton hyvännäköiset kiesit ne kyllä oli, sitä en kiellä :D, ja näppärät silloin kun toimivat.

Nii ja muuten mites ku teutonialla on erikseen aina ne FI-mallit, onkohan niissä huikee ero niihin tavallisiin... Niit "tavallisia" malleja sais varmaan Saksasta edullisemmin ku täältä koto-suomesta, oletan.

No mä voin vuoden kokemuksella kehua Britaxin Vigour 3:a :) Meillä nyt kakkosella käytössä kopan ja kaukalon kanssa, ykkönen matkustelee ratasosassa kun oon vaan jomman kumman kanssa liikenteessä =) Miinuspuoli tulee vain ratasosan kuomusta, jää mun mielestä liian avoimeksi.

Meidän Herqules-rattaissa ei ole ollut yhtään vikaa! Enimmäkseen käytöstä kiinni, kellä kestää mikäkin... ja toisilla ei kestä mitkään rattaat... Kun huoltaa ja huolehtii, kestää halvemmatkin. =)

Gessleinin Vision -rattaat (tilattu Saksasta vuoden alussa) ja olemme olleet tosi tyytyväisiä. Ainoa miinuspuoli niissä on se, että kasattaessa on irroitettava se istuinosa (mikä kyllä sinänsä on tosi helppo tehdä ) ja vievät autossa tilaa. Muuten tykkäämme kovasti!

Noita Britaxejahan ei olwe kovin kauaa vielä edes valmistettu?
Ai kauheeta kun nyt olis monta vaihtoehtoa...Onneks ei ole kiire hankinnalla... Meillä on ceroxit mut halun nyt jotain muuta tilalle...

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Anno, miten ovat talvella toimineet? :)
Myyjä kovasti vakuutteli että kulkevat myös lumessa ihan näpsäkästi, onko niin? ;)

Ihan ok, eihän nuo toki ole juositukseltaa meijän edellistä Brio Kombien luokkaa ja saattaa joskus ikävästi tökkästä mutta ei valitettavaa. Aikasemmin kun meillä oli Kombit niin noi Britaxit ajo vähä matkiksien virkaa mutta nyt ne on ollu tuolla kuopuksella kokoaikasessa käytössä mikäli ei olla tuplilla liikenteessä. mutta siis varsinki kaupungissa noi on tosi hyvät.

Alkuperäinen kirjoittaja Meillä:
Gessleinin Vision -rattaat (tilattu Saksasta vuoden alussa) ja olemme olleet tosi tyytyväisiä. Ainoa miinuspuoli niissä on se, että kasattaessa on irroitettava se istuinosa (mikä kyllä sinänsä on tosi helppo tehdä ) ja vievät autossa tilaa. Muuten tykkäämme kovasti!

Mitähän tuo tarkoittaa? :o

Alkuperäinen kirjoittaja ap taas:
Nii ja muuten mites ku teutonialla on erikseen aina ne FI-mallit, onkohan niissä huikee ero niihin tavallisiin... Niit "tavallisia" malleja sais varmaan Saksasta edullisemmin ku täältä koto-suomesta, oletan.

Itse olen kuullut tälläistä, että fi malli on enemmän pohjoismaihin suunniteltua ja enemmän turvallisuutta otettu huomioon. Muuten täysin sama kuin ei fi. Eli ulkonäössä ei ole eroa. Teutonian kolmipyöräisiä voin miinäkin suositella. Kolmannella lapsella menee eikä mitään vikaa. Lisäksi meillä seisomalauta kiinni näissä rattaissa.

http://www.babyjungle.nl/single-strollers-c-250.html Tuolla mielenkiintoisen näköisiä kolmipyöräisiä. Jos olisi nyt rattaiden osto edessä, tutustuisin ehdottomasti tuollassiin kolmipyöräisiin.

Yhteistyössä