Näppy emätimessä, kohdunkaulalla... mikä voi olla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "suru"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"suru"

Vieras
Kävin tänään lääkärissä ja siinä samalla tuli Papa-kokeista puhetta. Itse muistelin että olen käynyt 2vuotta sitten, mutta Papa olikin otettu vuosi sitten sukupuolipoliklinikkakäynnin yhteydessä. Tästä ei puhetta ollut kyllä vuosi sitten. Mutta ei siinä kaikki; lääkäri löysi jonkun lääkärin teksteistä maininnan jostain näpystä (papa-kokeen otto käynti) joka ilmeisesti sijaitsee kohdunkaulan alueella, tästä ei kukaan lääkäri koskaan ole minulle sanonut mitään! Hämmennyin täysin ja sanoin vain lääkärille et joo kyl siellä jossain on joku näppylä. Olen asian itsekin pannut merkille. Mietinkin nyt et mikä ihme toi näppy on? Pitäisköhän käydä uudelleen papassa? Tänään en siis papassa käynyt, muissa asioissa piipahdin lääkärin vastaanotolla.

Mulla on toisen synnytykseen jälkeen ilmennyt emättimen aukolla jotain rypäleitä, ei kuitenkaan peräpukamia. Ei kukaan lääkäri ole niistä ainakaan mitään sanonut vaikka olen ollut papakokeessa tms. Ilmeisesti jotain vaaratonta.

[QUOTE="vieras";28856312]kondylooma?[/QUOTE]

Tää on käyny itelläkin mielessä, mutta kun on vain yksi näppy. Eikö niitä kondyloomassa ole usein useampi?
Ja tosiaan näppy on sellainen pieni nuppineulanpäänkokoinen. Ehkä otan seuraavalla kerralla puheeksi. Kaikenlaista kremppaa sitä alkaakin tulla heti kun on yli 25v. ja nyt toisen terveyteen liittyvän asian (asiaa tutkitaan koko ajan) vuoksi olen varmaan niin herkkä kaikelle.

Yhteistyössä