näppikuvapino

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja Tilsu:
musta sormet näyttää kauheen lyhyiltä ja paksuilta jos on joka sormessa sormus :ashamed: Ite en oo ikinä tajunnu miks se on joittenkin mielestä hienoo :x

No eipä nuita sormia pituudella oo pilattukaan :D Nyt vähän hoikemmat sormet kun en ole kortisonikuurilla...
Mie tykkään ja eiköhän se riitä, muitten ei tarttekaan tykätä :wave:

Tottakai! =)

musta sormet näyttää kauheen lyhyiltä ja paksuilta jos on joka sormessa sormus :ashamed: Ite en oo ikinä tajunnu miks se on joittenkin mielestä hienoo :x

No eipä nuita sormia pituudella oo pilattukaan :D Nyt vähän hoikemmat sormet kun en ole kortisonikuurilla...
Mie tykkään ja eiköhän se riitä, muitten ei tarttekaan tykätä :wave:

Tottakai! =)

:) Kyllä mie yleensä aina ihmisten ilmoilla ollessa jossain vaiheessa jotain kommenttia nuista sormuksista saan, oon jo tottunu siihen :D

Alkuperäinen kirjoittaja tavallinen äiti:
Anteeksi mutta näyttää vähän hassulta kun on noin monta sormusta, ja etenkin nuo liian pienet voisi ottaa pois...

Yhtäkään en ota poies :kieh: :D Tuossa kuvassa vielä kortisonin turvottamat sormet... *seliseli* :laugh:

Kuin ihmeessä nuo pienet sormukset pysyvät noissa kohdissa. Itseltä tippuu tavan sormuksetkin kun kylmät kädet. Useampi sormus ja ranneketjut on mullakin, yötä-päivää ja aina.

Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:
piti sitten vetästä kaikki killuttimet kehiin :laugh:

Mie pidän aina ihmisten ilmoilla nuin :ashamed: :D Pitäny jo moooonta vuotta...
Kotona en pidä kun tulee sen verran läträttyä veden kanssa jne...

kamalat nuo vartoojan käjet! hyi helv mitä killuttimia ja osa aiva liian pieniä

Alkuperäinen kirjoittaja ohoh:
Kuin ihmeessä nuo pienet sormukset pysyvät noissa kohdissa. Itseltä tippuu tavan sormuksetkin kun kylmät kädet. Useampi sormus ja ranneketjut on mullakin, yötä-päivää ja aina.

Ihan hyvin ne pysyy, on jo näitten vuosien aikana oppinu niiden kanssa elämään... Joskus tarttee paremmin paikalleen laittaa, mutta harvemmin... Ainut millon tarttee kunnolla varoa on kun ottaa hanskat pois kädestä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:
Kiitos kaikille kynsien kehujille :heart: Ottaen huomioon, että ne on vielä pienessä hiprakassa lakattu niin on ne aika hyvät :D

Tollaset hassut on parhaita, mä kanssa tykkään kuvioida, jos lakkaan, vaikka mulla on kyllä tosi lyhyet kynnet ja hoitamattomat.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Kiitos kaikille kynsien kehujille :heart: Ottaen huomioon, että ne on vielä pienessä hiprakassa lakattu niin on ne aika hyvät :D

Tollaset hassut on parhaita, mä kanssa tykkään kuvioida, jos lakkaan, vaikka mulla on kyllä tosi lyhyet kynnet ja hoitamattomat.

ne lyhyet ja hoitamattomat kynnet on varmaanki siistimmät ku nämä minun pitkät ja hoitamattomat :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Los tehottomuus-:

ne lyhyet ja hoitamattomat kynnet on varmaanki siistimmät ku nämä minun pitkät ja hoitamattomat :xmas:

No jaa, kyllähän nääkin kasvaa... ja sit vaan leikkaan, ku huomaan, että alkaa kertyä likaa niiden alle. :$ :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Los tehottomuus-:

No jaa, kyllähän nääkin kasvaa... ja sit vaan leikkaan, ku huomaan, että alkaa kertyä likaa niiden alle. :$ :laugh:

yleensä leikkelen sitte ku nää on tiellä. eli kun laittaa käden nyrkkiin ja kynnet pistää kämmenpohjiin kipeesti niin on aika leikata pois :)

Yhteistyössä