Nännit kovana...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nännie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nännie

Vieras
Olen näin aikuisella iällä huomannut uuden kiihokkeen: nännien nipistely, puristelu... Nuorempana ennen synnytyksiä nännien tuntoherkkyys oli jotenkin vajavaista. Nyt saan niistä parhaimmat sävärit ja onneksi mies tietää mitä tehdä :)

Oletteko käyttäneet nännipuristimia, hyvät Ellit? Mitä suosittelette?

P.S. Äsken oli pakko käydä "sormettamassa" kylppärissä. Laitoin nänneihin puiset pyykkipojat - Wau mikä waikutus.... Kannattaako muita nipistimiä hankkiakaan..

Alkuperäinen kirjoittaja nännie:
Olen näin aikuisella iällä huomannut uuden kiihokkeen: nännien nipistely, puristelu... Nuorempana ennen synnytyksiä nännien tuntoherkkyys oli jotenkin vajavaista. Nyt saan niistä parhaimmat sävärit ja onneksi mies tietää mitä tehdä :)

P.S. Äsken oli pakko käydä "sormettamassa" kylppärissä. Laitoin nänneihin puiset pyykkipojat - Wau mikä waikutus.... Kannattaako muita nipistimiä hankkiakaan..

Kokeileppa panna pyykkipoika klitorikseesi., jos vaikka se tekisi gutaa.

Alkuperäinen kirjoittaja nännie:

Mikä siinä on että vaimon nännit kovettuu rintoja hyväilessä , vaikka hän väittää ettei kiihotu silti.
Kovettuuuko ne jotenkin refleksin omaisesti vaikkei hormoonit hyrräisi vai valehteleeko hän vaan

Mikä siinä on että vaimon nännit kovettuu rintoja hyväilessä , vaikka hän väittää ettei kiihotu silti.
Kovettuuuko ne jotenkin refleksin omaisesti vaikkei hormoonit hyrräisi vai valehteleeko hän vaan[/quote]

Itselläni ainakin nännit reagoi monenlaiseen asiaan eikä aina ole kyse kiihottumisesta. Kosketeltaessa ne kovettuvat kyllä heti, mutta se ei toki johda kiihottumiseen. Jos olen ensin "syttynyt" ja sitten nännit saavat kosketusta ym. huomiota, on vaikutus ihan erilainen. Vertaisin jopa klitorikseen: jos sitä aletaan tuosta vaan hyväilemään, ei tunnu hyvältä. Mutta jos se saa kiihottua ja hieman paisua ensin - sitten kosketus tekee hyvää.

Minä myös pidän siitä, että nännejäni käsitellään hyvinkin kovin ottein - ja totta kai mieheni sen tietää, mutta tuollaiset ap:n mainitsemat puristimet kuulostivat kiinnostavilta! Mitä ne ovat ja kertokaapa tosiaan kokemuksia?!

Yhteistyössä