nännien hieronta ja supistukset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tahtoo synnärille!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tahtoo synnärille!

Vieras
joillekin tuo nännien hypistely aiheuttaa supistuksia? mut onko siihen joku tekniikka ihan miten niitä ois käsiteltävä,kun tahtoo olla niin arat etteihän noihin juuri pysty koskemaan. ihanko te kunnolla niitä pyöritätte sormien välissä vai aiheuttaako pelkkä hively suppareita?

pumppailu kuulemma auttaa...siis lypsäminen. Siitä varmaan jossain googlessa atrkemmin ohjeita, et kuinka tapahtuu, jos et tiedä?
Joku sanoo, et myös imeminen voisi auttaa, että siinä miehelle iltapuuhat...

Mulla kans niin herkät, etten kyllä jaksa niitä hipelöidä nyt..

Kokeile puristella nänneistä vähän maitoa. Sillä tavalla puristelemalla ja "näpläämällä" lähti mun synnytys käyntiin ja auttoi alkuvaiheessa voimistamaan/tihentämään supistuksia.
Viikot oli reilut 39

ohjeet löytyy netistä. Taisi olla joku aikasuositus, että 5min (?) hierontaa/pumppausta/imemistä ja sit joku aika ilman. En kyllä muista niitä aikoja. Syy oli muistaakseni se, että muuten voi aiheuttaa liian kovat supistukset heti alkuun.

Mulla on molemmat synnytykset käynnistyneet nännihieronnan jälkeen, saattaa kyllä olla sattumaa ja molemmat raskaudet olivat jo 40+

kokeileppa myös niitä akupuntiopisteitä.. yksi helppo hierottava ón mm. peulalon ja etusormen välissä. Onko jollain linkkiä niihin ohjeisiin?

Onko teillä kellään kokemuksia valkovuodon muuttumisesta ennen synnytystä?

Ainakin yliaikaiskontrollissa sain aikaan suppareita, kun nipistelin ja pyörittelin nännejä. Käyrällä siis supistukset näkyivät, mut ei se synnytys niistä käyntiin kyllä lähtenyt. Miehellä nauratti se homma ;)