V
vieras
Vieras
hei joskus vauvoille annettiin aplarimehua ja ihan hyviä kasvo...että relatkaa ny vähä tos lapsenhoidos
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja memmu89:Eli oon ajatellu alkaa nyt antamaan sitä kakkosta tytölle. Mutta kun mulla on tuol kaapis täys nanni 1 sitä jauhetta niin voiko sitäkin antaa samaan aikaan kun kakkosta? Eli jos veisin sen ykkösen jauhepurkin äidilleni ja antaisin sitä ykköstä sit siel ku ollaan.... Onnistuuko tämmönen? Vai meneekö muksulla maha sekasin tai jotain? Auttakaa tyhmää.. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja KIPA:Alkuperäinen kirjoittaja älä:tyttö poloinen rupea vauvan kustannuksella pelleilemään, sinun pitäisi vielä vaavia imettää.Mikä estää sen? Ei tule? se virsi on moneen kertaan kuultu
älä nyt tähän tissiä enää sotke! NYT PUHUTAAN KORVIKKEESTA!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tänään tossa nelosen vauvasarjassa tuli "mukavaa" kommenttia korvikkeesta.
Että korvikeruokitut sairastuu helpommin diabetekseen, sydänsairauksiin, saa korkean kolesterolin ym.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä huomaa, että ap on nuori...
Alkuperäinen kirjoittaja memmu89:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä huomaa, että ap on nuori...
mitäs sitten? itekkö tiedät joka kysymykseeen vastauksen vaikka ootkin vanhempi??
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja memmu89:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä huomaa, että ap on nuori...
mitäs sitten? itekkö tiedät joka kysymykseeen vastauksen vaikka ootkin vanhempi??
Ärsyttävää tuollainen kärkäs asenne, mikä sinulla valitettavasti tuntuu olevan.
Alkuperäinen kirjoittaja memmu89:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja memmu89:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä huomaa, että ap on nuori...
ärsyttävää että meitä nuoria äitejä aina mollataan tai vastaavaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja memmu89:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja memmu89:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä huomaa, että ap on nuori...
ärsyttävää että meitä nuoria äitejä aina mollataan tai vastaavaa.
Minä en mollaa nuoria äitejä vaan minua ärsyttää, kun sullakin on tuollainen ihmeellinen asenne. Kasva aikuiseksi, sinä olet nyt äiti.
Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:memmu89, älä välitä noista ilkeilyistä. Olet paljon tuollaisen yläpuolella!!