Nancy Pelosi uhittelee Kiinalle ja vie maailman kolmannen maailmansodan partaalle

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tiedättekö, että Kiina miehittää Uiguuri valtiota. Todellisuudessa manner Kiinaa miehittää kapinalliset.
Tämän päivän näkemyksen mukaan Maolaiset terroristit.
 
vierailija
Ei se mitään uhittele eikä aloita sotaa.

Se on kiinan tyhmät tirikat jotka sitä tekevät.
Että se shiitä.
"Somalimaassa on valtavasti hyödyntämättömiä luonnonvaroja, jotka olisivat melko helposti kaivettavissa esiin, Kayd mainosti. Alueelta löytyy esimerkiksi öljyä, kaasua ja hiiltä.

Taiwan pitää yhteyksiä Somalimaahan paljolti siksi, että Kiina on estänyt sen yhteydenpidon lähes kaikkiin muihin Afrikan maihin. Itsenäisistä Afrikan maista vain aSwatinilla on diplomaattisuhteet Taiwaniin.

Kiina pitää Taiwania kapinallisena maakuntanaan, ja on tuominnut sen pyrkimykset pitää yllä suhteita Somalimaahan, toiseen kapinallisalueeseen.

LÄHTEET: REUTERS, AFP" -YLE-
 
vierailija
Ylen Klo 20:30 uutisissa Suomessa piipahtava kirjeenvaihtaja puhui Taiwanin mikropiireistä. Digiteollisuus on liemessä, jos Kiina ei saa raivoaan laantumaan.
Monesti mietin onko kaikki vain teatteria. Minulla ei ole mitään tietoa kiinalaisesta mentaliteetista. Kerran työpaikallani oli jonkin aikaa kiinalainen miestutkija. Hän oli omissa oloissaan eikä osallistunut kahvikekkereihin. Työkaverini puhui jostain kasvojen menettämisestä. Kiinalaisilla lienee samanlainen piirre kuin japanilaisilla. Saadaan hepuli asioista jotka länimaalaisia vain hymyilyttävät. Ehkä Nancy teki heille hyvää herättämällä keskustelua monesta asiasta. Jos tietokoneiden osia ei tulevaisuudessa enää saada, joudumme palaamaan paperin ja kynän aikaan. Se muutos tekisi minulle hyvää ja ehkä monelle muullekin nettikoukkulaiselle.
 
vierailija
Ylen klo 20:30 uutisissa Suomessa piipahtava kirjeenvaihtaja puhui Taiwanin mikropiireistä. Digiteollisuus on liemessä, jos Kiina ei saa raivoaan laantumaan.
Monesti mietin onko kaikki vain teatteria. Minulla ei ole mitään tietoa kiinalaisesta mentaliteetista. Kerran työpaikallani oli jonkin aikaa kiinalainen miestutkija. Hän oli omissa oloissaan eikä osallistunut kahvikekkereihin. Työkaverini puhui jostain kasvojen menettämisestä. Kiinalaisilla lienee samanlainen piirre kuin japanilaisilla. Saadaan hepuli asioista jotka länimaalaisia vain hymyilyttävät. Ehkä Nancy teki heille hyvää herättämällä keskustelua monesta asiasta. Jos tietokoneiden osia ei tulevaisuudessa enää saada, joudumme palaamaan paperin ja kynän aikaan. Se muutos tekisi minulle hyvää ja ehkä monelle muullekin nettikoukkulaiselle.
Vilkaisin Ilta-Sanomien uutisia. USA ratifioi Nato-hakemuksemme kuten jo ennalta arveltiin.
Lopetan nyt chattailun etten enää tarvitse korjailla jälkikäteen kirjoitusvirheitäni.
Ps. betoniviidakossa on vihreämpää elämää kuin lapsuuteni maitopitäjässä.
Perheeni luokkaretki jatkuu seuraaviin sukupolviin. Katseeni on tulevaisuudessa.
Haluan ymmärtää historian avulla menneisyyttä. Suosittelen tarttumaan johonkin viisaaseen kirjaan ja jättämään töksäyttelyt netissä vähemmälle.
 

Yhteistyössä