Nan1 vai Nan2?

Eli tänään kaupassa käydessäni rupesin vertailemaan näitä tuotteita, kun tyttöni on ensi viikolla 4 kk:n ikäinen. Nan 2:ssa näkyy lukevan, että sitä annettaisiin 4kk:n iästä alkaen ja tätä Nan1:stä ollaan siis annettu syntymästä lähtien. Mutta mikäs ero näissä sitten on, kun ihan samat tuotetiedot kummassakin ja ravintosisällöt ym. ? Olin olettanut, että Nan 2 ois ollut jotenkin tuhdimpaa, mutta ei näköjään ollutkaan. Eli viisaammat kertokaa, mikä ero? Kiitos! =) :flower:
 
Niinpä niin... mikä ero näissä on...???
Minäkään kun en ole löytänyt mitään eroa. Annoin pojulle mitä sattui käteen tulemaan enkä huomannut mitään eroa. Nyt onneksi jo tavallisessa lehmän maidossa, korvikkeet kun ovat ihan arvokkaassa hintaluokassakin..... :kieh:
 
Samaa tavaraa taitavat olla. Ja jos on toiseen lisättykin rautaa, niin eipä siitä hirveästi ole apua: monet korvikeruokitut alkavat saada kiinteitä n. 4-kuisina, jolloin lisäruuissa on myös rautaa, ja korvikkeen rauta ei imeydy kovin hyvin.

Jos saan sanoa, niin turhaa rahastusta tuo on. ;)
 
Aika monessa paikassa, kun olen noita korvikkeita ihan mielenkiinnosta tutkinut, nuo kakkoset ovat olleet muutaman sentin kalliimpia. Itse miellän sen rahastukseksi, toiset eivät ehkä niinkään :)
 

Yhteistyössä