Nan1 ja Nan2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mansikka86
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka86:
Anteeksi, en ymmärätnyt? ;)

niin siis jouduttiin tissistä siirtymään almiron maitoon ja nan maito on siedätetympää kuin esim. tutteli, joten meitä pyydettiin kokeilemaan sitä. se ei sopinut kuitenkaan meille....se oli vain sivuhuomautus joka ei siis oikeasti liittynyt mitenkään itse asiaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:

niin siis jouduttiin tissistä siirtymään almiron maitoon ja nan maito on siedätetympää kuin esim. tutteli, joten meitä pyydettiin kokeilemaan sitä. se ei sopinut kuitenkaan meille....se oli vain sivuhuomautus joka ei siis oikeasti liittynyt mitenkään itse asiaan :D

Oletko kokeillut Tutteli omneo comfort plussaa?

Me nimittäin siirryttiin almironista tuohon ja sen jälkeen sitten myöhemmin vauva kesti myös nannin.

Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:

Oletko kokeillut Tutteli omneo comfort plussaa?

Me nimittäin siirryttiin almironista tuohon ja sen jälkeen sitten myöhemmin vauva kesti myös nannin.

Ei olla....pitää laittaa korvan taa tuo....nyt kuitenkin mennään almironilla, että saadaan paino nousemaan.

Yhteistyössä